#Κάθε άλλο παρά βελούδινο προδιαγράφεται το διαζύγιο γνωστού Λαρισαίου επιχειρηματία. Ο ίδιος «φόρτωσε» πολύ με την (πρώην πια) κυρία του, προβαίνοντας στο εξής απίθανο.

 Άλλαξε την κλειδαριά στην εξώπορτα της μεζονέτας τους, η οποία βρίσκεται σε συνοικία της Λάρισας και ανήκει στον ίδιο, και τοποθέτησε σεκιούριτι έξω από την πόρτα για να μην τολμήσει εκείνη να την παραβιάσει!

Η σύζυγος όταν έφτασε στο σπίτι έπαθε …εγκεφαλικό, αλλά οι σεκιουριτάδες της εξήγησαν ότι έχουν εντολή να μην την αφήσουν να αποπειραθεί να πλησιάσει στην πόρτα του σπιτιού.

Τελικά για να πάρει τα πράγματά της υποχρεώθηκε να συντάξει … λίστα την οποία απέστειλε στον πρώην σύζυγο για να της τα παραδώσει. Προφανώς με μεταφορική…

$Η Ελλάδα μια φορά στην ιστορία της είχε την τύχη να διαθέτει αυτοκινητοβιομηχανία αλλά έκανε ότι μπορούσε για να την απολέσει. Αναφερόμαστε στην ΤΕΟΚΑΡ του ομίλου Θεοχαράκη που λειτούργησε στη δεκαετία του 1980 στο Βόλο συναρμολογώντας οχήματα Nissan και Datsun, αλλά μετά από 15 χρόνια έβαλε λουκέτο γιατί έπαψε να είναι ανταγωνιστική.

Μια αφήγηση - ντοκουμέντο την οποία μας είχε κάνει, σε ανύποπτο χρόνο, ο τότε διευθυντής παραγωγής της ΤΕΟΚΑΡ Ευριπίδης Ευλογημένος, δείχνει την βιωματική εχθρότητα με την οποία το πολιτικό προσωπικό της χώρας αντιμετώπιζε ανέκαθεν τις επενδύσεις. 

Οι Ιάπωνες της Nissan, την εποχή που η ΤΕΟΚΑΡ βρισκόταν σε πλήρη λειτουργία, είχαν αποφασίσει να επισκεφτούν το εργοστάσιο του Βόλου και να διερευνήσουν την πιθανότητα να εγκαταστήσουν στο Θεσσαλικό λιμάνι μια μεγάλη πανευρωπαϊκή επένδυση που σχεδίαζε εκείνα τα χρόνια η Ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία.

Ετοιμάστηκε ειδική τελετή από την ΤΕΟΚΑΡ και η διοίκηση της Νissan έφτασε με ελικόπτερο στο Βόλο όπου μετά την πρώτη ξενάγηση άρχισαν οι διαβουλεύσεις. Εκεί οι Ιάπωνες ρώτησαν να μάθουν ποιος από τους παρισταμένους είναι ο δήμαρχος Βόλου, αλλά άκουσαν έκπληκτοι ότι ο δήμαρχος αποφάσισε να μην παραβρεθεί στη συνάντηση! 

Την εποχή εκείνη που η ελληνική εκδοχή του σοσιαλισμού ήταν στο φόρτε της, κάθε επαφή με εκπροσώπους του διεθνούς καπιταλισμού ήταν περίπου μιασματική για έναν  σοσιαλιστή εκπρόσωπο της αυτοδιοίκησης. Οι άνθρωποι της Νissan κατάλαβαν ότι ήταν μάταιο να εξετάσουν την περίπτωση της Ελλάδας και έφυγαν χωρίς χρονοτριβή. Τη δουλειά πήραν τελικά οι Βρετανοί και η μονάδα της Νissan έγινε και λειτουργεί ακόμα και σήμερα στο Σάντερλαντ, καθώς η Θάτσερ ανέβηκε στο αεροπλάνο και πήγε στην Ιαπωνία πείθοντας του Γιαπωνέζους να επενδύσουν στη χώρα της…

@Σε εταιρεία real estate εργάζεται ο πρώην περιφερειακός διευθυντής της τράπεζα Πειραιώς στη Θεσσαλία Νίκος Μαγριπής. Οι φήμες ότι πήγε στην Παγκρήτια του Σάλλα δεν επαληθεύονται…

Frank ο Θεσσαλός