Στον "αέρα" βρίσκεται το έργο βελτίωσης του δρόμου στο 304 ΠΕΒ (το τμήμα με τα φονικά "σαμαράκια"), με τον εργολάβο που έδωσε ποσοστό 60% έκπτωσης να μην προχωρεί τις εργασίες και να ζητεί αναθεώρηση του τιμολογίου της ασφάλτου. Οι εργασίες βρίσκονται δύο μήνες εκτός χρονοδιαγράμματος ενώ πρόκειται για το πρώτο έργο που δημοπρατήθηκε από το νέο ΕΣΠΑ, με συγκεκριμένους προϋπολογισμούς. Ο εργολάβος έχει δεχτεί έγγραφη πρόσκληση να συνεχίσει τις εργασίες, για να μην οδηγηθεί σε έκπτωση, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες απαιτεί την αναθεώρηση των τιμολογίων, με τους υπηρεσιακούς και πολιτικούς παράγοντες της Περιφέρειας να δηλώνουν πως δεν είναι δυνατόν να υπάρξει παρανομία.

«Απαιτεί να παρανομήσουμε και να του εγκρίνουμε τιμολόγια που είναι εκτός Νόμου. Έχει πληρωθεί μέχρι κεραίας, δεν οφείλουμε τίποτα, αλλά δεν θα παρανομήσουμε. Αν αλλάξει ο Νόμος θα τον ακολουθήσουμε, αλλά μπορεί να διαμαρτυρηθεί στο υπουργείο και να απαιτήσει την αλλαγή του. Καθυστερεί αναιτιολόγητα το έργο, χωρίς πειστικές εξηγήσεις», τονίστηκε από την Περιφέρεια και σημειώθηκε ότι ενώ το έργο δημοπρατήθηκε με 9,2 εκατομμύρια ευρώ έδωσε έκπτωση που το χαμήλωσε στα 3,4 εκατομμύρια ευρώ.

Ο εργολάβος έχει ζητήσει επίσης να μεταφερθεί όλη η κίνηση των οχημάτων από τους παράπλευρους δρόμους της βιομηχανικής και τονίζει ότι αυτός είναι ένας ακόμα λόγος που καθυστερεί. Το συγκεκριμένο αίτημα θα γίνει δεκτό και θα λάβει άμεσα απόφαση το Περιφερειακό Συμβούλιο.

«Ό,τι μπορεί να γίνει για να διευκολυνθεί το έργο, θα γίνει. Παρανομία όμως δεν θα γίνει καμία και οι απαιτήσεις είναι αδιανόητες. Δεν εκβιαζόμαστε από κανέναν», ήταν η δήλωση των πολιτικών στελεχών της Περιφέρειας.

Σημειώνεται ότι για το έργο είχαν καταθέσει προσφορές 20 εταιρείες και η εταιρεία που το ανέλαβε είναι από την Αθήνα.

Το έργο, που εντάσσεται στο Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών, συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) και αφορά στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας του τμήματος Α/Κ Βελεστίνου – Βόλος με την ανακατασκευή του τμήματος από τη Χ.Θ. 0+489 (στο ύψος των στρατιωτικών εγκαταστάσεων ΠΕΒ) έως τη Χ.Θ. 3+489 (στο ύψος των βιομηχανικών εγκαταστάσεων της Θεσσαλικής Χαλυβουργίας), μήκους 3 χιλιομέτρων.

Στις εργασίες που πρέπει να γίνουν συμπεριλαμβάνονται:

• Η καθαίρεση του προβληματικού επιχώματος της αρτηρίας, για την εξάλειψη των φθορών (υψώματα, κυματώσεις) που εμφανίζονται στο οδόστρωμα,

• η σήμανση – ασφάλιση της οδού με την τοποθέτηση νέου τύπου Συστημάτων Αναχαίτισης Οχημάτων (Στηθαίων Ασφαλείας) και

• η αντικατάσταση των υφιστάμενων Φωτιστικών Σωμάτων με Φωτιστικά Σώματα τύπου Φωτεινών Διόδων Φωτοεκπομπής (LED).

Το προς ανακατασκευή οδικό τμήμα, μετά τη βελτίωσή του, θα έχει τα ίδια γεωμετρικά χαρακτηριστικά με αυτά της υφισταμένης οδού και συγκεκριμένα 4 λωρίδες κυκλοφορίας (δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση) πλάτους 3,75 μ. η κάθε μία και Λωρίδες Εκτάκτου Ανάγκης (ΛΕΑ) πλάτους 2,5 μ., οι οποίες διαχωρίζονται με κεντρική νησίδα. Με την ολοκλήρωση του έργου θα βελτιωθεί σημαντικά η οδική ασφάλεια.

*Φωτό αρχείου

Ταχυδρόμος