Υπηρεσία αγοράς τροφίμων μέσω…φωνητικών εντολών λανσάρει η Carrefour σε συνεργασία με την Google. Η νέα αυτή υπηρεσία, που θα γίνει διαθέσιμη αρχικά στη Γαλλία, αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης προσπάθειας της Carrefour να επεκταθεί στο ηλεκτρονικό εμπόριο φαγητού.

“Αυτή η καινοτομία, που αναπτύχθηκε με την Google, θα επιταχύνει περαιτέρω την πορεία της Carrefour στο ηλεκτρονικό εμπόριο”, δήλωσε η Amelie Oudea-Castera, εκτελεστική διευθύντρια ηλεκτρονικού εμπορίου, δεδομένων και ψηφιακού μετασχηματισμού στην Carrefour.

Η νέα υπηρεσία θα λειτουργεί μέσω του Google Assistant, του ψηφιακού βοηθού της Google. Όσοι χρησιμοποιούν το συγκεκριμένο εργαλείο στο smartphone τους ή σε άλλες συσκευές, θα μπορούν να συνδέουν τον λογαριασμό τους στη Google με έναν αντίστοιχο λογαριασμό στην Carrefour και να αρχίσουν να προσθέτουν προϊόντα σε μια λίστα αγορών, λέγοντας απλώς τις “κατάλληλες” λέξεις, όπως βούτυρο, γάλα ή άλλα ονόματα προϊόντων ή συγκεκριμένες μάρκες.

Σύμφωνα με το Reuters, η Carrefour βρίσκεται στη μέση μιας μεγάλης προσπάθειας να αυξήσει τις πωλήσεις και τα κέρδη της και σχεδιάζει να επενδύσει 2,8 δισ. ευρώ στο ψηφιακό εμπόριο μέχρι το τέλος του 2020, καθώς αυξάνει τον ανταγωνισμό της με την Amazon. Στόχος της είναι να αυξήσει κατακόρυφα τις ηλεκτρονικές πωλήσεις τροφίμων μέσα στην επόμενη τριετία.

thessaliaeconomy.gr