Απέρριψε ο Οργανισμός Λιμένος Βόλου την πρόταση Κοινωνικής Συνεταιριστικής Επιχείρησης για τη δημιουργία μαρίνας στη δυτική προβλήτα του λιμανιού, για τη φιλοξενία 1.500 σκαφών.

Με ομόφωνη απόφασή του που αναρτήθηκε στη Διαύγεια, ο Οργανισμός απορρίπτει την πρόταση, με το σκεπτικό ότι αυτή δεν συνάδει ούτε με το νομικό ούτε με το θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας του ΟΛΒ.

Η απόφαση έχει διαβιβαστεί στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής καθώς και στο ΤΑΙΠΕΔ.

Συγκεκριμένα, το θεσμικό πλαίσιο του Οργανισμού δεν προβλέπει τη χωροθέτηση μαρίνας από Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση.

Επίσης, το νομικό πλαίσιο δίνει το περιθώριο ανάλογης πρωτοβουλίας ανάλογης χωροθέτησης μόνο στον Οργανισμό Λιμένος Βόλου, όπου ανήκει και η χερσαία ζώνη του λιμανιού.

 Με το σκεπτικό αυτό, ο Οργανισμός δεν εξετάζει την ουσία της πρότασης, καθώς ούτως ή άλλως το πλαίσιο της κείμενης νομοθεσίας είναι άκρως διαφορετικό.

Ο Οργανισμός, με ανακοίνωσή του είχε ενημερώσει τις προηγούμενες μέρες ότι μόνο με πρωτοβουλία του οικείου φορέα και εν προκειμένω του Οργανισμού Λιμένος Βόλου γίνονται χωροθετήσεις των τουριστικών λιμένων οποιουδήποτε χαρακτηρισμού, π.χ. μαρίνες και καταφύγια σκαφών αναψυχής εντός υφιστάμενων ζωνών εμπορικού λιμένα.

 Εξάλλου, σε συνέντευξη Τύπου που είχε παραχωρήσει τον Απρίλιο του 2017 για το αναπτυξιακό πρόγραμμα του λιμανιού, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΒ, Θρασύβουλος Σταυριδόπουλος, είχε ενημερώσει ότι αυτή τη στιγμή τα οικονομικά του Οργανισμού δεν επαρκούν για την κατασκευή μαρίνας, και είχε επισημάνει ότι γι’ αυτό τον λόγο ο Οργανισμός εξετάζει προσωρινές λύσεις με πλωτά συστήματα, με δυνατότητες ελλιμενισμού 150-200 σκαφών στον Βόλο και την Αμαλιάπολη.

Κ. Μ. (Ταχυδρόμος)