Πλήγμα θεωρείται για το αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου και τη Θεσσαλία γενικότερα, η αποχώρηση της Easyjet, που έφερνε άγγλους τουρίστες στην περιοχή, ενώ παραμένουν τα δρομολόγια εταιριών του εξωτερικού που θα συνδέουν την περιοχή με Γερμανία, Τσεχία, Αυστρία και Γαλλία. Σε εσωτερικό επίπεδο, θα υπάρχει σύνδεση της Νέας Αγχιάλου με το Ηράκλειο Κρήτης.

«Η τρέχουσα χρονιά δεν θα είναι καλύτερη από το 2023 για το αεροδρόμιο της Ν. Αγχιάλου, μετά από την αποχώρηση της αεροπορικής εταιρίας Easyjet, που ήταν σημαντικός παράγοντας για το αεροδρόμιο και την περιοχή της Θεσσαλίας», ανέφερε στο Ράδιο ΕΝΑ του Βόλου και τον Ηλία Κουτσερή ο Κώστας Ευσταθίου αερολιμενάρχης Ν. Αγχιάλου.

Τα δρομολόγια που παραμένουν

Για φέτος, παραμένουν οι γραμμές και τα δρομολόγια που υπήρχαν και πέρυσι με δύο δρομολόγια από τη Γερμανία με την Condor από Μόναχο και την Eurowings από το Ντίσελντορφ, θα γίνει σύνδεση με το Μπρνο της Τσεχίας με την εταιρία Smartwings, με τη Βιέννη από την Austrian και με το Παρίσι και την Transavia France.

Σε επίπεδο εσωτερικών γραμμών, θα υπάρχει η σύνδεση με το Ηράκλειο Κρήτης με την αεροπορική εταιρία Sky Express.

Όσον αφορά στην κίνηση, για τα δρομολόγια με τις δύο πόλεις της Γερμανίας, ο επικεφαλής της αεροδρομίου τόνισε, ότι υπάρχει ενδιαφέρον από τη Θεσσαλία να ταξιδέψουν προς την ευρωπαϊκή χώρα, για τη Αυστρία υπάρχουν κάποιες θέσεις, ενώ στα άλλα δρομολόγια που είναι ναυλωμένα από τουριστικούς πράκτορες και είναι πτήσεις τσάρτερ, είναι πιο δύσκολο να ταξιδέψει κάποιος.

Ο αερολιμενάρχης ανέφερε ότι βρισκόμαστε σε μια περίοδο που τελειώνει ο Μάρτιος και για το 2024 είναι φοβερά δύσκολο να προσελκύσουμε νέες αεροπορικές εταιρίες και η χρονιά έχει τελειώσει με τα προαναφερόμενα δρομολόγια.

«Για το 2025 πιθανόν να υπάρξει ενδιαφέρον, αν γίνουν ενέργειες έγκαιρα, ίσως να έχουμε καλύτερα αποτελέσματα», επισήμανε ο κ. Ευσταθίου.

Το στέλεχος της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας ανέφερε ότι το αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου έχει δυναμική, που δυστυχώς μέχρι τώρα δεν έχει κορυφωθεί, καθώς εκεί που πήγε να ανέβει, ήρθε η υγειονομική κρίση που οδήγησε εκτός αγοράς, πληρώματα, λόγω πτώσης του αεροπορικού τουρισμού άλλαξαν επαγγέλματα, προέκυψαν προβλήματα με ορισμένους τύπους αεροσκαφών που έχουν καθηλωθεί που συντέλεσε σε μια μείωση διεθνώς.

«Αυτό δεν σημαίνει ότι το αεροδρόμιο αυτό δεν έχει τη δυναμική, πρέπει να γίνουν ενέργειες για να γίνει γνωστό και στοχευμένες κινήσεις, ώστε μελλοντικά να προσελκύσει και άλλες εταιρίες στην περιοχή», επισήμανε ο αερολιμενάρχης.

Λ.Ε. thessaliaeconomy (από magnesianews.gr)