Με ιστορία άνω των 120 χρόνων στον κλάδο της επιτραπέζιας ελιάς, η Βολιώτικη "Γεωργούδης" παρουσίασε τα καθιερωμένα, πλέον, προϊόντα της στην αγορά της Αμερικής, στη Fancy Food. 

Η καθαρά εξαγωγική εταιρεία - με το 90% των προϊόντων να προωθείται διεθνώς - και πωλήσεις 8 εκ. ευρώ το 2018, κατέχει ηγετική θέση ανάμεσα στις ελληνικές εταιρείες, που διοχετεύουν την επιτραπέζια ελιά στο εξωτερικό. Στην έκθεση προέβαλε όλη την γκάμα των προϊόντων της, με το brand της, Parthenon. 

"Τα προϊόντα μας βρίσκονται πέραν της Αμερικής, σε ευρωπαϊκές αγορές, στην Αυστραλία, στη Νέα Ζηλανδία, αλλά και σε πιο ιδιαίτερες αγορές, όπως είναι ο Άγιος Μαυρίκιος. Η ελληνική επιτραπέζια ελιά είναι ένα πολύ δυνατό χαρτί στην διεθνή αγορά", δηλώνει στο ηλεκτρονικό περιοδικό για την εστίαση FnB Daily στέλεχος της επιχείρησης. 

Η αγορά της Αμερικής, όπως αναφέρει το ίδιο στέλεχος, είναι μεγάλη, με τεράστιες προοπτικές ανάπτυξης, "αρκεί να έχεις τις σωστές γνώσεις και τους σωστούς συνεργάτες". Το σημαντικό είναι ότι η δυναμική της ελληνικής επιτραπέζιας ελιάς έχει μονάχα ανοδική πορεία, καθώς τα τελευταία δέκα χρόνια, οι εξαγωγές της έχουν πενταπλασιαστεί.

Λ.Ε. thessaliaeconomy.gr