Η Τουρκική αγορά φαίνεται να ταιριάζει στη θεσσαλική Mikel.

Η επέκταση της Mikel Coffee Turkey συνεχίζεται καθώς ήδη λειτουργούν 14 καταστήματα "Mikel Coffee", στην Κωνσταντινούπολη και άλλες μεγάλες πόλεις.

Ο στόχος της εταιρείας είναι να φθάσουν συνολικά σε 28 τα καταστήματα έως τον Δεκέμβριο 2022 και σε 120 έως το 2025.

Υπενθυμίζεται ότι, η Λαρισινή εταιρεία ως δικαιοπάροχος (franchisor), έχει παρουσία με το σύστημα της δικαιοχρησίας (franchise) σε πάνω από 12 χώρες ενώ η επέκτασή της στη Τουρκία ξεκίνησε ήδη από το 2019 αν και καθυστέρησε λόγω της πανδημίας και των μέτρων προστασίας που επέβαλε η τουρκική Κυβέρνηση το 2020 και 2021.

Η ανάπτυξη αυτή ενισχύει και τις εξαγωγές διαφόρων ελληνικών προϊόντων στη Τουρκία, τα οποία είναι απαραίτητα για τη λειτουργία αυτών των καταστημάτων, σύμφωνα με τους όρους της συμφωνίας δικαιοχρησίας των δύο μερών.

Αποκλειστικές ποικιλίες και χαρμάνια καφέ και ροφημάτων, πλαστικά ή χάρτινα κυπελάκια, είδη συσκευασίας, διακοσμητικά, διάφορα αναλώσιμα, γαλακτοκομικά, είδη και υλικά ζαχαροπλαστικής, κλπ., τα οποία χρησιμοποιούνται στα καταστήματα καφέ 'Mikel' στη Τουρκία, παράγονται και συσκευάζονται σε ποσοστό 80% στην Ελλάδα.

"Θα ξεπεράσουμε την Ελλάδα"

Η Τουρκία είναι αυτή τη στιγμή η ταχύτερα αναπτυσσόμενη χώρα στον όμιλο, ο οποίος έχει σχεδόν 350 υποκαταστήματα σε 15 χώρες, είχε δηλώσει παλιαότερα ο Διευθύνων Σύμβουλος της Mikel Coffee Turkey Volkan Gündüz : «Έχουμε μεγάλους στόχους για την Τουρκία. Τα πρώτα μας υποκαταστήματα ήταν τα Ataköy, Florya, Akaretler και Göztepe.

Η κατασκευή των υποκαταστημάτων μας στην Τούζλα, το Ικόνιο και το Μποστάντσι συνεχίζεται. Έχουμε υπογράψει για υποκαταστήματα του Istanbul Mall, Mimaroba, Yalova και Diyarbakır. Οι διαπραγματεύσεις για το Yozgat συνεχίζονται. Τώρα θέλουμε να εξελιχθούμε με το franchising.

Θα κλείσουμε φέτος με 12 υποκαταστήματα. Στόχος μας για το 2022 είναι να ανοίξουμε 16 υποκαταστήματα και να φτάσουμε τα 120 καταστήματα σε 5 χρόνια, αλλά έχουμε ήδη λάβει αυτόν τον αριθμό αιτημάτων. Δεν είμαστε σε θέση να ανταποκριθούμε στα αιτήματα των αντιπροσώπων. Στόχος μας είναι να είμαστε οι μεγαλύτεροι του γκρουπ.

Στην πραγματικότητα, στοχεύουμε να ξεπεράσουμε την Ελλάδα, η οποία έχει περίπου 170 υποκαταστήματα».

Λ.Ε. thessaliaeconomy.gr