Στο τελικό στάδιο συμφωνίας για εξαγορά του κλάδου των ζαχαρωδών και γλυκισμάτων της Nestlé στις ΗΠΑ, φαίνεται πως βρίσκεται ο όμιλος Ferrero Group και οι θυγατρικές του σύμφωνα με πρόσφατη ανακοίνωσή του.

Όπως διευκρινίστηκε, ο όμιλος με παγκόσμια παρουσία στην αγορά γλυκισμάτων και ζαχαρωδών προϊόντων θα εξαγοράσει τον εν λόγω κλάδο της Nestlé στις ΗΠΑ, οι πωλήσεις του οποίου, το 2016, ανήλθαν στα 900 εκατ. δολάρια, έναντι 2,8 δισ. δολαρίων μετρητοίς.

Με την ολοκλήρωση της εξαγοράς, η Ferrero αποκτά περισσότερα από 20 brands με πλούσια ιστορία και υψηλή αναγνωρισιμότητα στην αμερικανική αγορά. Μεταξύ άλλων τα Butterfinger, BabyRuth, 100Grand, Raisinets, και Wonka, ενώ επιπλέον έχει και το αποκλεισιτκό δικαίωμα χρήσης του περίφημου σήματος Crunch για γλυκίσματα και άλλες κατηγορίες προϊόντων στις ΗΠΑ, αλλά και τα σήματα ζαχαρωδών όπως SweeTarts, LaffyTaffy, και Nerds.

Επιπλέον, με την ολοκλήρωση της συμφωνίας η Ferrero γίνεται η τρίτη μεγαλύτερη εταιρεία του κλάδου στην αμερικανική αγορά, στην οποία διατηρεί ήδη σημαντική παρουσία μέσω προϊόντων όπως οι καραμέλες Tic Tac, οι πραλίνες Ferrero Rocher, η πραλίνα φουντουκιού Nutella και οι σοκολάτες Fannie May και Harry London. Η κίνηση αυτή ισχυροποιεί ακόμα περισσότερο τη Ferrero η οποία εξαγόρασε πρόφατα και την Ferrara Candy Company, με σήματα όπως Trolli, Brach’s και Black Forest Gummies.

Με την εξαγορά οι παραγωγικές μονάδες, με το αντίστοιχο προσωπικό, της Nestlé U.S. στο Bloomington, Franklin Park και την Itasca, στο Ιλινόις καθώς και οι λειτουργικές δραστηριότητες οι οποίες θα παραμένουν στο Glendale της Καλιφόρνιας, αλλά και στα υπάρχοντα γραφεία της εταιρείας στο Ιλινόις και το Νιού Τζέρσεϋ, περνούν στη Ferrero.

«Η εξαγορά του κλάδου ζαχαρωδών της Nestlé U.S. μας γεμίζει ενθουσιασμό, καθώς πρόκειται για έναν κλάδο με εξαιρετικά πλούσια γκάμα προϊόντων και εμβληματικά brands, με μακρά ιστορία και τεράστια αναγνωρισιμότητα. Η κίνηση αυτή, σε συνδυασμό με τη μέχρι σήμερα δραστηριότητα της Ferrero στην αμερικανική αγορά, στην οποία περιλαμβάνεται και η πρόσφατη εξαγορά των Fannie May Confections Brands και Ferrara Candy Company, μας δίνει τη δυνατότητα να ενισχύσουμε σημαντικά τη θέση μας, προσφέροντας στους καταναλωτές ακόμη περισσότερα, υψηλής ποιότητας, προϊόντα σοκολάτας, ζαχαρωδών και εποχικών γλυκισμάτων, ενώ και παράλληλα δημιουργεί νέες προοπτικές ανάπτυξης του Ομίλου στη μεγαλύτερη Αγορά του κλάδου, παγκοσμίως. Ανυπομονούμε να καλωσορίσουμε στην οικογένεια Ferrero τη, γεμάτη ταλέντο, ομάδα της Nestlé και να συνεχίσουμε να επενδύουμε στην ανάπτυξη όλων των προϊόντων και όλων των σημάτων του Ομίλου σε αυτή την εξαιρετικά ελκυστική και στρατηγικής σημασίας αγορά», ανέφερε σχετικά με δήλωσή του ο κ. Giovanni Ferrero, Εκτελεστικός Πρόεδρος του Ομίλου Ferrero. 

«Η δέσμευσή μας να προσφέρουμε αξία στους πελάτες μας και τους καταναλωτές στη Β. Αμερική ενισχύεται σημαντικά, μέσα από την προσθήκη στη γκάμα των προϊόντων μας τόσο ισχυρών brands σοκολατοειδών και γλυκισμάτων» δήλωσε από πλευράς του ο κ. Lapo Civiletti, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Ferrero.

Η εξαγορά υπόκειται στους συνήθεις όρους ολοκλήρωσης, συμπεριλαμβανομένων των απαιτούμενων εγκρίσεων από τις ρυθμιστικές Αρχές και αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί περί τα τέλη του πρώτου τριμήνου του 2018.

Να σημειώσουμε ότι σύμβουλοι της Ferrero στο συγκεκριμένο έργο ήταν οι Credit Suisse Securities, Davis Polk, Wardwell LLP και Lazard.

Η ιστορία των Ferrero Roche

Η Ferrero, η οποία ξεκίνησε ως οικογενειακή επιχείρηση το 1946 στην πόλη Άλμπα της Ιταλίας, είναι η τρίτη μεγαλύτερη εταιρεία στον κλάδο των σοκολατοειδών παγκοσμίως, με πωλήσεις άνω των 12 δισ. δολαρίων, δίκτυα διανομής σε περισσότερες από 170 χώρες και εργατικό δυναμικό που ξεπερνά τους 30.000 υπαλλήλους σε 55 χώρες.

Η είσοδος της Ferrero στην Αμερικανική αγορά έγινε το 1969 με τις καραμέλες Tic Tac, οι οποίες έχουν γίνει συνώνυμο της κατηγορίας των μεντών για δροσερή αναπνοή, ενώ στη συνέχεια ακολούθησαν οι πραλίνες Ferrero Rocher και η πραλίνα φουντουκιού Nutella.

Προσφάτως η εταιρεία ισχυροποίησε την παρουσία της στην αμερικανική αγορά με την εξαγορά της σοκολατοποιίας Fannie May Confections Brands, η οποία διαθέτει προϊόντα σε πολλές βασικές κατηγορίες (σοκολάτες, πραλίνες και διάφορα σνακ) υπό τα σήματα Fannie May και Harry London, καθώς και τη Ferrara Candy Company, εταιρεία με ηγετική θέση στα προϊόντα τύπου ζελίνια και εποχικών ζαχαρωδών (gummy and seasonal confectionary), με σήματα όπως τα Trolli, Brach’s και Black Forest.