Πλήγμα στην εξωστρέφεια της θεσσαλικής ΒΙΟΣΑΛ που εδρεύει στα Τρίκαλα και παράγει τυποποιημένες σαλάτες, επέφερε η πανδημία του Covid-19. Όπως αναφέρει στο FnB Daily o Διευθυντής Πωλήσεων της εταιρείας, Παναγιώτης Παπαμάνθος, οι πωλήσεις στο Horeca έχουν μειωθεί αισθητά, ενώ "οι επαφές, που προέκυψαν από την Gulfood στο Ντουμπάι αρχές του 2020 έχουν παγώσει.

ΜΕΙΩΘΗΚΑΝ ΟΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΣΤΙΣ ΕΞΑΓΩΓΕΣ. ΟΙ ΝΕΕΣ ΑΓΟΡΕΣ ΣΤΟΧΟΙ

Επιπλέον επισημαίνει ότι έχει μειωθεί και η εξαγωγική δραστηριότητα της εταιρείας. "Σημαντικές εμπορικές αγορές για τη ΒΙΟΣΑΛ, όπως η Γαλλία, η Ισπανία, η Γερμανία και η Ιταλία έχουν μειώσει αισθητά τις παραγγελίες τους ως αποτέλεσμα της κρίσης". Η εταιρεία συνεχίζει, ωστόσο, να επιδιώκει την περαιτέρω διείσδυσή της στην Ευρώπη, ενώ στοχεύει και στην Αμερική, αλλά και στις Αραβικές χώρες.

ΜΕΤΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ 2021 ΟΙ ΦΕΤΙΝΕΣ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ

Τονίζει ότι δεδομένων των συνθηκών και της πορείας της πανδημίας, οι συμφωνίες που κλείδωσαν το 2020 θα υλοποιηθούν το 2021. 

Παρά τις δυσκολίες, η ΒΙΟΣΑΛ, προσπαθώντας να ανταποκριθεί στις ανάγκες της αγοράς, δημιούργησε την νέα Μεσογειακή σειρά, με εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο. "Η νέα οικογένεια προϊόντων αποτελείται από 7 ιδιαίτερους κωδικούς 200γρ και αυτό που τους κάνει ξεχωριστούς είναι η διαλεχτή πρώτη ύλη το εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο και τα καλύτερα μυρωδικά της ελληνικής φύσης. Αυτό το πάντρεμα προσφέρει ποιότητα στη γεύση και αξία στη διατροφή", αναφέρει ο κ. Παπαμάνθος.

ΜΕ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΗΜΟ ΤΟ 2020

Σε ό,τι αφορά την χρήση του 2020, ο ίδιος εξηγεί ότι "το 2020 θα κλείσει σίγουρα με αρνητικό πρόσημο, ευελπιστούμε όμως με τη νέα χρονιά και με την οριστική αντιμετώπιση της πανδημίας να επιστρέψουμε στα επίπεδα του 2019".

Σημειώνεται ότι ο τζίρος της Τρικαλινής επιχείρησης κυμάνθηκε το 2018 περίπου στα 4,5 εκ. ευρώ.

Στέλλα Αυγουστάκη