Το Minoa, το πρώτο εμφιαλωμένο νερό σε χάρτινη συσκευασία Tetra Prisma® Aseptic, μια ανακυκλώσιμη συσκευασία που προστατεύει από ηλιακή ακτινοβολία και αέρα και αποτελεί μια βιώσιμη επιλογή για το περιβάλλον, λανσάρει στην ελληνική αγορά η Tetra Pak®.

ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ON THE GO

Η συσκευασία της Tetra Pak αποτελείται κυρίως από χαρτί, που προέρχεται από συνεχώς αναπτυσσόμενα δάση, πιστοποιημένα με τα πρότυπα του Forest Stewardship Council®, και από άλλες ελεγχόμενες πηγές. Παράλληλα, η χάρτινη συσκευασία των 750ml της Tetra Pak είναι κατάλληλη για χρήση on-the-go, καθώς διαθέτει βιδωτό καπάκι, που ανοίγει και κλείνει, παρέχοντας λειτουργικότητα και ευκολία στον καταναλωτή.

ΟΙ ΧΑΡΤΙΝΕΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΕΣ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

“Οι χάρτινες συσκευασίες αποτελούν το μέλλον στην αγορά εμφιαλωμένου νερού”, τονίζει ο Βασίλης Τσανός, Key Account Director της Tetra Pak, ενώ ο Πρόεδρος της Waterfresh A.E, εταιρείας παραγωγής του MINOA, Μανώλης Τσαλδάρης, δήλωσε ότι η συγκεκριμένη συσκευασία αλλάζει τα δεδομένα στην αγορά του εμφιαλωμένου νερού.

ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΟ ΜΕΙΩΜΕΝΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑ

Η νέα κυκλοφορία ενισχύει την στρατηγική της εταιρείας, που εστιάζει σε περαιτέρω ανάπτυξη και εξέλιξη λύσεων και προϊόντων με μειωμένο περιβαλλοντικό αντίκτυπο για το υπόλοιπο του 2020 και το άμεσο μέλλον. Όπως αναφέρουν πηγές της εταιρείας στο FnB Daily, αυτό αφορά τόσο σε συσκευασίες, που περιέχουν μεγαλύτερο ποσοστό φυτικών υλικών, όσο και σε μηχανές επεξεργασίας και συσκευασίας τροφίμων, που καταναλώνουν λιγότερη ενέργεια και εξοικονομούν πόρους.

ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΛΥΣΕΩΝ ΣΤΟ INDUSTRY 4.0 Παράλληλα, ένας άλλος τομέας στον οποίο εστιάζει, είναι η ενσωμάτωση τεχνολογικών λύσεων στο πλαίσιο του industry 4.0. “Παραδείγματα αυτού αποτελούν αυτοματοποιημένες λύσεις παρακολούθησης της γραμμής παραγωγής, λύσεις εξ’ αποστάσεως maintenance, καθώς επίσης και τοποθέτηση unique QR codes στις συσκευασίες μας, που επιτρέπουν την ανάπτυξη προωθητικών ενεργειών”.

ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΜΕ ΤΟ 2019 ΤΟ ΟΚΤΑΜΗΝΟ

Σε ό,τι αφορά την πορεία της εταιρείας στο οκτάμηνο, πηγές της Tetra Pak® αναφέρουν στο FnB Daily ότι είναι στα ίδια επίπεδα με τα περσινά την αντίστοιχη περίοδο, ενώ στο lockdown μεγάλη ζήτηση παρουσίασαν, μεταξύ άλλων, το γάλα υψηλής παστερίωσης, τα προϊόντα ντομάτας, και άλλα. Προϊόντα, που σχετίζονται με την εστίαση και το Horeca, σημείωσαν πτώση.

ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΣΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ

Το επενδυτικό πλάνο της εταιρείας για την Ελλάδα, εστιάζει, όπως πληροφορείται το FnB Daily, στο ανθρώπινο δυναμικό. “Μέσα στον τελευταίο χρόνο αναπτύξαμε σημαντικά την ομάδα τεχνικής υποστήριξης στην Ελλάδα και παράλληλα επενδύσαμε στην εκπαίδευση των εργαζομένων της Tetra Pak στη χώρα μας”, καταλήγουν οι ίδιες πηγές.

Στέλλα Αυγουστάκη fnb