Άπιαστο όνειρο είναι για φέτος η κρουαζιέρα στο λιμάνι του Βόλου, καθώς καμία εταιρία δεν έχει ανακοινώσει ότι ξεκινάει, ενώ από τα 40 κρουαζιερόπλοια που αναμενόταν φέτος, είναι ζήτημα αν έρθουν μερικά, που δεν ανακοίνωσαν ακόμη ακυρώσεις. Την ίδια στιγμή, λόγω της πανδημίας, τα έσοδα του Οργανισμού έκαναν βουτιά, λόγω της μη καταβολής ενοικίων και χρήσης τραπεζοκαθισμάτων επιχειρήσεων που έκλεισαν και άλλων που ζήτησαν αναστολή πληρωμής, για να επιβιώσουν.

Η Βίκυ Μήτρου πρόεδρος του Οργανισμού Λιμένος Βόλου, μίλησε στο Ράδιο ΕΝΑ και τον Ηλία Κουτσερή, και ανέφερε ότι με την κρουαζιέρα ασχολούνται μεγάλες εταιρίες και όμιλοι παγκόσμιας δυναμικής και εμβέλειας, που αντιμετωπίζουν ίσως το μεγαλύτερο πρόβλημα που έχουν αντιμετωπίσει από τότε που ξεκίνησαν την πορεία τους.

Αναμένουμε προς το παρόν το Norwegian Spirit

«Το πρόβλημα είναι πολυσύνθετο και, δυστυχώς, δεν αναμένεται ότι το 2020 θα έχουμε κρουαζιέρα. Είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα. Ακόμη δεν έχει ξεκινήσει κρουαζιέρες καμία εταιρία και σύμφωνα με ενημέρωση την Πέμπτη, ο πίνακας δεν δείχνει ότι άμεσα θα ξεκινήσει κανένα κρουαζιερόπλοιο», επισήμανε η πρόεδρος του Οργανισμού Λιμένος.
Αναφορικά με το λιμάνι του Βόλου, η Βίκυ Μήτρου τόνισε ότι το μόνο κρουαζιερόπλοιο που δεν έχει δώσει ακύρωση είναι το Norwegian Spirit, στις 8 Αυγούστου, αλλά είναι άγνωστο αν θα κάνει την κρουαζιέρα.

Κρίση σε όλη τη Μεσόγειο

Σύμφωνα και με το κλίμα που επικρατεί στην Ένωση των Μεσογειακών Λιμένων Κρουαζιέρας (MedCruise), όπου η κα Μήτρου εκπροσωπεί τον ΟΛΒ στη Διοίκηση, όλα τα Μεσογειακά λιμάνια ξεχνούν την κρουαζιέρα το 2020 και παλεύουν για την ανάκαμψη της κρουαζιέρας το 2021.
Η πρόεδρος τόνισε ότι όλες οι εταιρίες προσπαθούν να δημιουργήσουν μια κρουαζιέρα που θα είναι ασφαλής υγειονομικά για τον χρήστη, ενώ γίνεται προσπάθεια να δημιουργηθεί υγειονομικό πρωτόκολλο και για τα λιμάνια που τα υποδέχονται.

Πάει πίσω ο σχεδιασμός
Αναφορικά με τη δημιουργία του λιμανιού του Βόλου ως «home port» για την κρουαζιέρα, η κα Μήτρου είπε ότι για να το πετύχουμε αυτό είναι συνδυαστικό, μεγάλο κομμάτι αναλογεί το αεροδρόμιο της Ν. Αγχιάλου με καλές αεροπορικές συνδέσεις, αλλά και ξενοδοχεία που θα μπορέσουν να εξυπηρετήσουν τον κόσμο του home port.
«Βέβαια, μιλάμε για μια χρονιά χαμένη, καθώς είναι ζήτημα να έρθουν μερικά από τα 40 κρουαζιερόπλοια που περιμέναμε, οπότε όλα αυτά απομακρύνονται, ακόμη και οι συζητήσεις με τις εταιρίες, μέλημα των οποίων είναι να αναγεννηθούν ξανά από τις στάχτες τους», τόνισε αι πρόσθεσε ότι δεν γίνονται καν δια ζώσης συζητήσεις για να προωθηθούν κάποια θέματα για το λιμάνι του Βόλου, παρά μόνο με τηλεδιασκέψεις.

Βουτιά των εσόδων για τον ΟΛΒ

Η πρόεδρος του Οργανισμού Λιμένος, ανέφερε ότι με την πανδημία σημειώθηκε σημαντική μείωση των εσόδων για το λιμάνι, καθώς με τις Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου δεν πληρώθηκαν ενοίκια ούτε η χρήση χώρων για τραπεζοκαθίσματα από τους χρήστες που έκλεισαν τις επιχειρήσεις τους, λόγω του κορωνοϊού. Η Διοίκηση του ΟΛΒ, στάθηκε αρωγός σε κάποιες επιχειρήσεις που ζήτησαν αναστολές πληρωμών ορισμένων μηνών, για να καταφέρουν να επιβιώσουν. Στον αντίποδα, στο εμπορικό λιμάνι δεν υπήρξαν σημαντικές απώλειες, αλλά είναι άγνωστο πως θα κινηθούν οι επόμενοι μήνες.

magnesianews.gr