Συνεχίζει την διεθνή επέκτασή της η Θεσσαλική αλυσίδα Καφέ Mikel, που ξεκίνησε από τη Λάρισα το 2007, ανοίγοντας πριν από λίγες ημέρες το πρώτο της κατάστημα στην Αμερική. Με αφορμή την συμπλήρωση δέκα χρόνων λειτουργίας έρχονται αλλαγές στα καταστήματα.

Ο "στόχος" να είναι η Mikel και στις πέντε ηπείρους πριν την συμπλήρωση 10 χρόνων λειτουργίας, τον προσεχή Νοέμβριο, φαίνεται να επιτυγχάνεται. Μετά την Ελλάδα, την Κύπρο, την Βρετανία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και την Αυστραλία την περασμένη εβδομάδα ήταν η σειρά των ΗΠΑ που η αλυσίδα "έβαλε πινέζα στον χάρτη".

Απομένει η επέκταση στην Αφρική η οποία αναμένεται να πραγματοποιηθεί τις επόμενες ημέρες με την έναρξη λειτουργίας του πρώτου καταστήματος στο Κάιρο. Το αργότερο μέχρι τον Οκτώβριο αναμένεται να λειτουργήσει και το πρώτο κατάστημα Mikel στην Τζέντα της Σαουδικής Αραβίας ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό των χωρών που θα έχει παρουσία σε οκτώ.

Στις Ηνωμένες Πολιτείες το κατάστημα που βρίσκεται στo Σαουθάμπτον στην πολιτεία της Μασαχουσέτης άνοιξε επίσημα τις πόρτες του στις 9 Σεπτεμβρίου από ομογενή επιχειρηματία που ακολούθησε τον παραδοσιακό τρόπο εγκαινίων.

Περισσότερο σνακ και στην Ελλάδα

Όπως και στις αγορές του Ντουμπάι και της Αυστραλίας στο πρώτη Mikel που άνοιξε στην πατρίδα των Starbucks είναι περισσότερο ανεπτυγμένο και το κομμάτι του snack. Σύμφωνα με πληροφορίες το τμήμα αυτό θα ενισχυθεί και στην Ελλάδα καθώς η διοίκηση της εταιρείας θεωρεί ότι η μέση κατανάλωση ανά απόδειξη έχει ξανά επανέλθει σε υψηλότερα επίπεδα αλλά και ότι υπάρχουν σημαντικές δυνατότητες ανάπτυξης πέρα από τα ροφήματα.

Δοκιμαστικά σε κάποια καταστήματα έχουν τοποθετηθεί πιάτα - όπως το club sandwitch στο κατάστημα της Κηφισίας στο Μαρούσι, ή αλμυρές και γλυκές βάφλες στα καταστήματα της Λάρισας - για να τεσταριστεί τόσο η αποδοχή από το κοινό όσο και η δυνατότητα να λειτουργήσει παρασκευαστήριο σνακ παράλληλα με αυτό των ροφημάτων.

Πρόθεση της διοίκησης είναι πέρα από την είσοδο στα σφολιατοειδή να τοποθετηθούν σε όλα τα μεγάλα καταστήματα της αλυσίδας και σάντουιτς τα οποία να παρασκευάζονται την ώρα της παραγγελίας από τον πελάτη. Σε δεύτερο χρόνο δεν αποκλείεται και η είσοδος σε πιάτα burger και σε άλλα πιάτα που προσφέρονται κυρίως σε καταστήματα bistro.

Ζ.Η. με πληροφορίες από Κωστή Χριστοδούλου (247.gr)