Σε πεδίο μάχης αναμένεται να μετατραπεί μέσα στο επόμενο διάστημα η αγορά της Θεσσαλονίκης, όπου η έλευση Σκλαβενίτη έρχεται να ταράξει τα λιμνάζοντα νερά και να απειλήσει το μερίδιο της Μασούτης, αδιαμφισβήτητος leader στην Βόρεια Ελλάδα. 

Μέχρι σήμερα η μόνη επιγραφή «Σκλαβενίτης» που έχει ανεβεί, είναι στο υπερμάρκετ του εμπορικού κέντρου One Salonica ενώ εκτιμάται ότι στο επόμενο δίμηνο το σήμα της Σκλαβενίτης, θα έχει τοποθετηθεί στην επιγραφή και των 35 καταστημάτων της Θεσσαλονίκης όπως και των περίπου 100 καταστημάτων της Βόρειας Ελλάδας.

Η άνοδος της Σκλαβενίτης όσο και της Μασούτης, η οποία μέσα στις επόμενες ημέρες θα εγκαινιάσει ένα νέο κατάστημα, επί της οδού Μπότσαρη, αλλά και η ισχυρή παροuσία των Lidl εντείνει τον ανταγωνισμό και φέρνει τα πάνω κάτω στην αγορά της Θεσσαλονίκης. 

Την ίδια στιγμή, αποφασισμένη να διατηρήσει τα κεκτημένα της φέρεται η διοίκηση της Μασούτης, η οποία έκλεισε το 2016 με τζίρο 800 εκατ. ευρώ, σε μία εποχή ιδιαίτερα δύσκολη για το λιανεμπόριο τροφίμων λόγω της μείωσης της κατανάλωσης. 

Το 2016 οι πωλήσεις της Μασούτης αυξήθηκαν κατά 7%, ενώ τα προ φόρων κέρδη διαμορφώθηκαν περί τα 35 εκατ. ευρώ. 

Η αλυσίδα κατάφερε να αποσπά συνεχώς μερίδια αγοράς αφού κατά την τελευταία πενταετία, όταν η αγορά έχασε 18%, η συγκεκριμένη εταιρεία πρόσθεσε στα ποσοστά της επιπλέον 22%. 

Σήμερα, το μερίδιο της Μασούτης, πανελλαδικά βρίσκεται κοντά στο 12%, ενώ στη βόρεια Ελλάδα είναι ο αδιαμφισβήτητος leader με μερίδιο 34%.

www.bankingnews.gr