Ο Γιώργος Μιχαηλίδης, πρόεδρος της εταιρείας δερμάτινων ειδών κι αξεσουάρ ΚΕΜ, είναι αλήθεια ότι δεν ξεκίνησε την ανοδική πορεία της επιχείρησής του από το μηδέν. 

Τελείωσε αρχικά  το Οικονομικό Λύκειο της Καλλιθέας, στράφηκε στη λογιστική την οποία ποτέ δεν εγκατέλειψε και μετέπειτα έκανε σπουδές και ως χημικός μηχανικός. Επιπλέον, ο πατέρας του διέθετε κατάστημα με τσάντες, επομένως η τεχνογνωσία προϋπήρχε.

Κατόπιν άνοιξε βιοτεχνία χονδρικής – λιανικής και στα μέσα του '80 δημιούργησε την ΚΕΜ, η οποία αξίζει να σημειωθεί ότι σήμερα στη Θεσσαλία διαθέτει τρία καταστήματα και συγκεκριμένα σε Λάρισα, Βόλο και Καρδίτσα.

Επρόκειτο για μια προσπάθεια που ακολούθησε αυτήν που ο επιχειρηματίας είχε κάνει στα αθλητικά είδη. «Το μάρκετινγκ της ΚΕΜ βασίστηκε στο αθλητικό μάρκετινγκ» δηλώνει ο επιχειρηματίας ο οποίος δημιούργησε ένα ποιοτικό σήμα στις τσάντες που μέχρι τότε δεν είχε υπάρξει στη χώρα μας. Κι αυτό διότι η τσάντα ήταν αποκλειστικός χώρος για τις ιταλικές και γαλλικές φίρμες που έρχονταν με τη μορφή εισαγωγών.

«Έβλεπα στις κλαδικές εκθέσεις πως όλες οι τσάντες που έρχονταν στην Ελλάδα είχαν είτε μαύρο, είτε καφέ χρώμα. Αυτό αποφάσισα να σπάσω. Τη μονοτονία. Ήταν μια τάση την οποία είχε ξεκινήσει η Trussardi και την ακολουθήσαμε με μεγάλη επιτυχία. Πήγαμε τόσο καλά που με επιτόκιο δανεισμού 17-18% είχαμε ρυθμούς ανάπτυξης 100%. Ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής μας και τότε και τώρα δεν είναι άλλος από το παρεμπόριο. Και δυστυχώς καμία κυβέρνηση δεν έχει κάνει κάτι προς αυτήν την κατεύθυνση» λέει.

Όπως τονίζει ο ίδιος η ΚΕΜ ως εταιρεία είναι «συντηρητικούρα». Δεν επιθυμεί να δανείζεται, προσέχει τα μαγαζιά που ανοίγει και τα προϊόντα της είναι μετρημένα. Με παραγωγή εργοστασιακά, με καταστήματα σε πολύ καλά σημεία, η εταιρεία τα κατάφερε εντός κρίσης. Και κατάφερε κάτι πολύ σημαντικό. Να θεωρείται η ελληνική... Louis Vuitton εξαιτίας της εξαιρετικής ποιότητας τσαντών που προτείνει στους πελάτες της.

Μια από τις παράλληλες επιχειρηματικές δραστηριότητες του mr. KEM είναι αυτή των πωλήσεων και ενοικιάσεων yaghts μέσω της θυγατρικής του. Ο ίδιος έχει ως πελάτες την enfant gate της εγχώριας επιχειρηματικής και πολιτικής σκηνής. Ήταν μια δραστηριότητα που ξεκίνησε από το χόμπι του που είναι ο ναυταθλητισμός. Υπήρξε παλιός αθλητής της ιστιοπλοίας κι ακόμα και σήμερα του αρέσει πολύ η θάλασσα και το ψάρεμα. Παράλληλα ο επιχειρηματίας ασχολείται και με τις κατασκευές, ενώ έχει κι ένα άλλο μεγάλο χόμπι που τελικά το κάνει δουλειά. Τα ελικόπτερα. Μάλιστα ξέρει να πετάει με ελικόπτερο.

Η ΚΕΜ όμως ως εταιρεία έχει βάθος και συνέχεια. Κι αυτό διότι ο κ. Μιχαηλίδης ήδη έχει βάλει για τα καλά στη δουλειά τους δύο του γιους. Ο μεγάλος του γιος που είναι πάνω από τα 30 ενώ ο μικρότερος βρίσκεται στα κεντρικά γραφεία του ομίλου στην Καλλιθέας.

Η ΚΕΜ αναπτύσσεται σε τελική ανάλυση μέσα από τους ανθρώπους της. Με δυναμική κουλτούρα που κληροδοτείται από γενιά σε γενιά, εξελίσσεται με πνεύμα έντονης συνεργασίας και  σεβασμού από και προς τους εργαζόμενους. Απασχολεί πάνω από 150 άτομα και διατηρεί αυτόνομες, ιδιόκτητες παραγωγικές μονάδες στην Ελλάδα και το εξωτερικό.Το δίκτυο καταστημάτων της περιλαμβάνει 50 καταστήματα ΚΕΜ σε καίρια σημεία της ελληνικής αγοράς. Στηρίζει την ποιότητα των χειροποίητων δερματίνων ειδών της στη μακρά παράδοση και πολυετή εμπειρία των Ελλήνων τεχνιτών που απασχολεί στις εγκαταστάσεις της.