«Κρέμασε» την προηγούμενη εβδομάδα, λόγω του μεγάλου όγκου παραγγελιών το ηλεκτρονικό κατάστημα της Jumbo και, με τον κίνδυνο οι παραγγελίες να παραδοθούν μετά τα Χριστούγεννα, η διοίκηση της εταιρείας πήρε την απόφαση να σταματήσει προσωρινά η λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος. Δύσκολη απόφαση αλλά το μυαλό των ανθρώπων της Jumbo είναι στον Δεκέμβριο και μόνο στον Δεκέμβριο και, συγκεκριμένα, αν η εξέλιξη της πανδημίας θα επιτρέψει το άνοιγμα των καταστημάτων.

Κατανοητή η αγωνία της διοίκησης δεδομένου ότι τον επόμενο μήνα πραγματοποιείται το 28% των πωλήσεων της Jumbo και ο «ανοιχτός» ή «κλειστός» Δεκέμβριος θα καθορίσει αν η εταιρεία θα κλείσει τη χρονιά με μικρές απώλειες ή με μια μικρή καταστροφή.

Και ασφαλώς δεν είναι μόνο η Jumbo. Για χιλιάδες μικρές, μεσαίες αλλά και μεγάλες επιχειρήσεις ο Δεκέμβριος είναι... όλα τα λεφτά, καθώς πραγματοποιείται από το 20% έως 30% του ετήσιου τζίρου.

Χ.Ψ.