Η επισήμανση προέρχεται από αναγνώστη της στήλης, πελάτη των σούπερ μάρκετ ΑΒ στη Λάρισα.

Ως επιβράβευση των αγορών του, μέσω συλλογής πόντων, έλαβε ένα χάρτινο κουπόνι ύψους 6 ευρώ για μελλοντικά ψώνια. 

Το κουπόνι και η ημερομηνία παράδοσης καταχωρήθηκαν στη βάση δεδομένων των ΑΒ, όπως προκύπτει από τα στοιχεία της ψηφιακής κάρτας πελάτη την οποία του έχει χορηγήσει η εν λόγω αλυσίδα.

Ο ίδιος, όμως, διαπίστωσε ότι έχασε το συγκεκριμένο κουπόνι και ζήτησε να του το αντικαταστήσουν.

Ευγενέστατη η διευθύντρια (κατάστημα γέφυρας Πηνειού) επαλήθευσε, μέσω του συστήματος, ότι το συγκεκριμένο κουπόνι πράγματι του χορηγήθηκε και ότι ουδέποτε το εξαργύρωσε.

«Δεν μπορούμε όμως να σας το αντικαταστήσουμε» τον ενημέρωσε. «Το δίνουμε και η ευθύνη φύλαξης ανήκει στον πελάτη».

Γιατί όμως να μην μπορούν να το αντικαταστήσουν; Από τη στιγμή που ένα κουπόνι καταγράφεται με ψηφιακό τρόπο και το σούπερ μάρκετ γνωρίζει πότε, που, και σε ποιον δόθηκε, θα έπρεπε να φαίνεται πότε, που και από ποιον ξοδεύτηκε. Ο Βασιλόπουλος όμως δεν το κάνει.

Έτσι ο πελάτης που έτυχε να χάσει το χαρτάκι των 6 ευρώ χάνει και το μπόνους της επιβράβευσης.

Η ψηφιακή καταγραφή δεν κάνει λάθη. Ακόμα και αν κάποιος κλέψει ένα κουπόνι, μπορεί εύκολα να εντοπιστεί ποιος είναι και που το εξαργύρωσε.

Όταν σήμερα, μέχρι και το πολύπαθο Ελληνικό δημόσιο θα αρχίσει να χορηγεί τις συντάξεις με ένα κλικ, δεν μπορεί μια πολυεθνική του μεγέθους των ΑΒ να παλεύει με τα χαρτάκια για να επιβραβεύσει τους πελάτες της.

Υπάρχουν και τα ψηφιακά κουπόνια.

Λ.Ε. thssaliaeconomy.gr