Τα σχόλια για τα ελληνικά ξενοδοχεία στο διαδίκτυο ήταν εξαιρετικά θετικά κατά τη διάρκεια του 2016, καθώς οι ελληνικές ξενοδοχειακές μονάδες σημειώνουν τη δεύτερη καλύτερη επίδοση ανάμεσα σε 19 χώρες σε όλο τον κόσμο, αναφορικά με τις θετικές κριτικές, όπως σημειώνεται στο Global Hotel Reputation Benchmark Report 2017. Στην πρώτη θέση βρίσκεται η Κίνα και ακολουθεί η Αφρική.

Βελτιωμένος κατά 0,7% είναι και ο μέσος όρος αξιολόγησης των ελληνικών ξενοδοχείων από επισκέπτες το 2016 σε σχέση με το 2015, με μέσο όρο αξιολόγησης 4,34, έναντι 4,31 βαθμών το 2015. Η αξιολόγηση των ελληνικών ξενοδοχείων βασίζεται σε 343.148 κριτικές, έναντι 325.832 κριτικών το 2015. Η έκθεση, η οποία δημοσιεύεται από την εταιρία υπηρεσιών λογισμικού Revinate, ανέλυσε 70 εκατ. δημοσιευμένων κριτικών στο διαδίκτυο από επισκέπτες ξενοδοχείων από όλο τον κόσμο την τελευταία 2ετία, οι οποίοι το 2016 μόνο ανήλθαν σε 40 εκατ. Τα πορίσματα αποτελούν ένα σημαντικό εργαλείο για τους ξενοδόχους, στην προσπάθεια αξιολόγησης και βελτίωσης των επιδόσεων των μονάδων τους.

Το 80% των κριτικών είναι 4 ή 5 αστέρων, ενώ λιγότερο από το 10% είναι 1 ή 2 αστέρων. Το 78% των κριτικών προέρχεται από τις 4 κορυφαίες πλατφόρμες ξενοδοχειακών κρατήσεων: Booking.com, TripAdvisor, Google και Hotels.com. Κυρίαρχος παίκτης στις κριτικές ξενοδοχείων είναι η Booking.com, η οποία φέρει το 39% των online κριτικών στον κόσμο. Η TripAdvisor παραμένει δεύτερη, χάνοντας έδαφος την περασμένη 2ετία με μερίδιο κάτω του 25% επί των παγκόσμιων κριτικών. Επιπλέον, συνεχίζονται οι επιπτώσεις της παγίωσης των online τουριστικών πρακτορείων (OTA) και του χώρου ιστοσελίδων με κριτικές. 

ΠΗΓΗ: Reporter.gr