Mε νέα ταυτότητα θα προχωρήσει πορεύεται και θα κινηθεί κατά το προσεχές χρονικό διάστημα στην αγορά η Κοτόπουλα Εξοχής Αμβροσιάδη, επανασχεδιάζοντας την εταιρική της ταυτότητα όπως αναφέρουν πηγές της εταιρείας.

H εταιρεία η οποία αυτή την περίοδο δραστηριοποιείται και τηλεοπτικά έχοντας παρουσιάσει ήδη το πρώτο της διαφημιστικό μήνυμα και ετοιμάζοντας και ένα δεύτερο, σχεδιάζει να ισχυροποιήσει το αποτύπωμά της στα σούπερ μάρκετ, προτάσσοντας την ονομασία προέλευσης των προϊόντων της.

Προς αυτή την κατεύθυνση σύμφωνα με τις ίδιες πηγές η επιχείρηση επανασχεδίασε το προϊόν της τοποθετούμενη στην αγορά με το σήμα «Κοτόπουλα Ολύμπου», δεδομένου ότι ένα μεγάλο μέρος της παραγωγής της προέρχεται από πτηνοτροφικές μονάδες στους πρόποδες του Ολύμπου.

H εταιρεία προχώρησε ήδη και στην αλλαγή των σχετικών σημάνσεων και στα φορτηγά του στόλου της συνεργαζόμενη με την ειδική σε σχεδιασμό προϊοντικής και εταιρικής σήμανσης εταιρεία, Robbie. Η επιχείρηση στοχεύει μέσα από αυτή την ενέργεια να επιτύχει ισχυρότερη διείσδυση στο οργανωμένο λιανεμπόριο στη Νότια Ελλάδα, διαθέτοντας ούτως ή άλλως παρουσία σε όλες τις αλυσίδες αυτή τη στιγμή.

Η πτηνοτροφική επιχείρηση άντλησε εντός του 2020 δυναμική και από την επέκταση της με νέα υποκαταστήματα που δημιούργησε σε Τρίπολη και Κρήτη. Ωστόσο παρά τις αρχικές προβλέψεις στο τέλος του 2019 για μία έντονα ανοδική χρονιά, η αύξηση των πωλήσεων περιορίστηκε τελικά και σύμφωνα με τις ίδιες πηγές ανήλθε στα επίπεδα του 9%, δεδομένης της επίδρασης που έχει επιφέρει στο σύνολο του κλάδου η παύση λειτουργίας της εστίασης, η οποία δεν αποτυπώνεται μόνο στα τελικά σημεία αλλά και σε εργαστήρια τα οποία αγοράζουν κοτόπουλο ως πρώτη ύλη και το μεταποιούν για τη δημιουργία παρασκευασμάτων που στη συνέχεια διατίθενται στην εστίαση. Σε κάθε περίπτωση η συμβολή των δύο υποκαταστημάτων είναι αισθητή στο τζίρο της περασμένης χρονιάς.

Ποσότητες πτηνών στην κατάψυξη λόγω έλλειψης ζήτησης

Ταυτόχρονα ο κλάδος επηρεάζεται ευρύτερα από τις υψηλές τιμές των πρώτων υλών όπως η σόγια, ενώ οι επιχειρήσεις στο σύνολό τους έχουν προχωρήσει σε αποθεματοποίηση μέρους των ποσοτήτων που δεν διατέθηκαν λόγω της διακοπής λειτουργίας της αγοράς, καταψύχοντας κοτόπουλα με στόχο να τα διαθέσουν στη συνέχεια έστω και σε χαμηλότερες τιμές κατά την επανέναρξη της εστίασης αλλά και ευρύτερα του HoReCa.

Κύκλος εργασιών

2020: +9%

2019: 92,87 εκατ. ευρώ

2018: 81,5 εκατ. ευρώ

Γιώργος Λαμπίρης foodreporter 

*φωτο αρχείου