Συγκρατημένη αισιοδοξία εκφράζει η διοίκηση της αλυσίδας καλλυντικών Hondos Center ΑΕΕ Πολυκαταστήματα, για την εξέλιξη των πωλήσεων μέχρι τη λήξη του τρέχοντος έτους, έχοντας επιτύχει να συγκρατήσει τις απώλειες σε μια δύσκολη για όλο το λιανεμπόριο χρονιά. Σε κάθε περίπτωση, στόχος της εταιρείας παραμένει η επέκταση των πωλήσεων της και η διατήρηση του υψηλού επιπέδου της ποιότητας των προϊόντων της, στόχοι που μέχρι στιγμής δείχνουν να υλοποιούνται, καθώς η εταιρεία έχει σταθεροποιήσει την θέση της στην αγορά και στοχεύει στην προσέλκυση ακόμη περισσότερων πελατών. 

Η Hondos Center AEE Πολυκαταστήματα ελέγχει το ομώνυμο ηλεκτρονικό κατάστημα, το οποίο ιδρύθηκε το 2019, ενισχύοντας σημαντικά τον τζίρο της εταιρείας, καθώς και συνολικά 8 φυσικά καταστήματα στην χώρα μας, σε Αθήνα, Πάτρα, Ρόδο, Ηράκλειο, Κόρινθο, Μύκονο, Σπάτα και Αμπελοκήπους (σ.thes. τα καταστήματα της Θεσσαλίας ανήκουν σε άλλη εταιρεία της οικογένειας Χόντου).

Έκλεισε την χρήση του 2020 με πωλήσεις ύψους 37,02 εκατ. ευρώ, μειωμένες κατά 6,7% συγκριτικά με το 2019, ενώ τα καθαρά προ φόρων κέρδη της υποχώρησαν σε 158.439 ευρώ, έναντι κερδών ύψους 861.500 ευρώ το 2019. Αντίστοιχα, τα κέρδη μετά φόρων μειώθηκαν σε 129.265 ευρώ το 2020, από 627.546 ευρώ το 2019.

Η εταιρεία πραγματοποίησε επενδύσεις σε πάγιο εξοπλισμό ύψους 276.286 ευρώ την περσινή χρήση, ενώ τα αποθέματά της ανήλθαν σε 17,47 εκατ. ευρώ στην λήξη του περασμένου έτους. Οι εμπορικές υποχρεώσεις της εταιρείας ανέρχονται σε 13,02 εκατ. ευρώ, οι εμπορικές απαιτήσεις σε 4,17 εκατ. ευρώ, ενώ το μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας είναι 4,89 εκατ. ευρώ. 

Παρότι ο Νοέμβριος απογοήτευσε τους εμπόρους συνολικά, λόγω των αυστηρών περιορισμών για τον έλεγχο της πανδημίας, με τις πρώτες εκτιμήσεις να κάνουν λόγο για κάμψη στις πωλήσεις των καλλυντικών σε ποσοστό 15% περίπου συγκριτικά με πέρσι, υπάρχει συγκρατημένη αισιοδοξία για την εξέλιξη του τελευταίου μήνα του έτους, οπότε και πραγματοποιείται σημαντικό κομμάτι των πωλήσεων καλλυντικών και αρωμάτων.

Επιπλέον, σημαντικό είναι και το ηλεκτρονικό κανάλι για τον τζίρο των συγκεκριμένων προϊόντων, με τον Πανελλήνιο Σύνδεσμο Βιομηχάνων & Αντιπροσώπων Καλλυντικών & Αρωμάτων να εκτιμά ότι τα e-shops πλέον συνεισφέρουν ποσοστό 20% επί του συνολικού τζίρου της αγοράς καλλυντικών. Το ποσοστό τους εκτιμάται δε ότι θα βαίνει αυξανόμενο σε ποσοστό 10%-15% την επόμενη τριετία, λειτουργώντας συμπληρωματικά προς το κανάλι των φυσικών καταστημάτων. 

Ζ.Η. thessaliaeconomy.gr (με πληροφορίες από Μαίρη Λεμπέση Businessdaily.gr).