Οδεύουμε αργά και σταθερά στην άνοιξη, τα μηνύματα από την Ευρώπη κάνουν λόγο για σταδιακή άρση των περιοριστικών μέτρων λόγω covid και είναι πια η κατάλληλη ευκαιρία να δούμε το προφίλ των ξένων επισκεπτών της χώρας μας, μιας και η βαριά βιομηχανία της Ελλάδας, ο τουρισμός, αναμένεται να βάλει μπροστά τις μηχανές άμεσα. Σύμφωνα λοιπόν με έρευνα, που έχει πραγματοποιηθεί για τις προτιμήσεις των ξένων επισκεπτών στη χώρα μας, τα κριτήρια με τα οποία επιλέγει ένας Βρετανός τουρίστας υπηρεσία για ενοικίαση αυτοκινήτου, είναι τα ακόλουθα: σχέση τιμής- ποιότητας, ευέλικτη κράτηση, οικονομική ασφάλεια, ευγενικό και καταρτισμένο προσωπικό, ενώ θα λάβει υπόψη και τις αξιολογήσεις από το διαδίκτυο.

 Από την άλλοι οι Γερμανοί είναι πολύ καλά ενημερωμένοι, απαιτητικοί και προγραμματίζουν στη λεπτομέρεια το ταξίδι τους.  Δε θα περίμενε κανείς κάτι λιγότερο από τον συγκεκριμένο λαό. Στην ενοικίαση αυτοκινήτου αναζητούν συστάσεις και αξιολογήσεις από το διαδίκτυο, καθώς είναι οι βασικότεροι παράγοντες για την επιλογή, που θα κάνουν. Πραγματοποιούν δε τις κρατήσεις τους πρωτίστως διαδικτυακά.

Κυρίαρχη στην επιλογή ενοικίασης αυτοκινήτου στη Θεσσαλονίκη είναι η ποιότητα

 Από τον Βορρά έρχονται κι εκεί -ως επί το πλείστον- παραμένουν οι Ρώσοι τουρίστες, των οποίων κύριο μέλημα στην αναζήτηση για ενοικίαση αυτοκινήτου Θεσσαλονίκη είναι η τιμή και ακολούθως η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, καθώς και οι καλές συστάσεις από φίλους και οικογένεια.

 Την ίδια στιγμή μια νέα εθνικότητα λογίζεται ως υπολογίσιμη δύναμη σε επίπεδο επισκεψιμότητας προς τη χώρα μας. Ο λόγος γίνεται για τους Πολωνούς, οι οποίοι όντας λάτρεις και των Ιονίων Νήσων και του Βορρά, ψάχνοντας για ενοικίαση αυτοκινήτου Θεσσαλονίκη δίνουν προτεραιότητα στην ποιότητα και το επίπεδο της παρεχόμενης υπηρεσίας, ενώ παρουσιάζουν ιδιαίτερα υψηλό commitment. Εφόσον μείνουν ικανοποιημένοι, επανέρχονται στην ίδια εταιρεία. Μάλιστα οι Πολωνοί έχουν την ιδιαιτερότητα να δίνουν έμφαση στο σύνολο των προσφερόμενων υπηρεσιών κατά τη διαμονή τους, ακόμη και όταν το all inclusive δεν είναι στις επιλογές τους. Πριν ολοκληρώσουν μια κράτηση ελέγχουν, αν το κατάλυμα της επιλογής τους διαθέτει, πχ πισίνα, σάουνα, συνεργασία με υπηρεσίες για ενοικίαση αυτοκινήτου στη Θεσσαλονίκη, ώστε να επωφεληθούν και από τις ειδικές τιμές, που το ξενοδοχείο εξασφαλίζει σε συνεργασία με την υπηρεσία.

Οι θετικές αξιολογήσεις συνιστούν αβαντάζ για την ενοικίαση αυτοκινήτου στην Αθήνα

 Οι Ιταλοί τουρίστες, ίσως επηρεασμένοι και από τις οικονομικές συνθήκες, δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στο χαμηλό κόστος. Τούτου δοθέντος και με βάση, ότι θα κάνουν διαδικτυακά την κράτησή τους, όταν διερευνούν την ενοικίαση αυτοκινήτου Αθήνα, ελέγχουν τις πιθανές προσφορές. Παρόλα αυτά τείνουν να κάνουν ιδιαίτερες επιλογές και τους αρέσει η άνεση και η πλούσια ζωή. Καίριας σημασίας για την τελική επιλογή είναι οι καλές συστάσεις.

 Από την άλλη πλευρά οι Γάλλοι είναι bon viveurs και αυτό είναι διεθνώς γνωστό. Τι σημαίνει αυτό; Προτιμούν να καταναλώνουν λιγότερο, αλλά θέλουν να έχουν καλύτερη ποιότητα. Πως μεταφράζεται αυτό στην έρευνα των Γάλλων για ενοικίαση αυτοκινήτου Αθήνα; Ο επαγγελματισμός και η ποιότητα της παρεχόμενης υπηρεσίας έχουν τον πρώτο λόγο για εκείνους.

 Καταλήγοντας παρατηρεί κανείς, πως ό,τι επιζητά ένας άνθρωπος από κάθε υπηρεσία στην καθημερινότητά του, συνιστά και κριτήριο επιλογής για τους τουρίστες. Η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών φυσικά είναι το κορυφαίο κριτήριο επιλογής, όπως είναι αναμενόμενο. Την ίδια στιγμή εύκολα διαπιστώνει κανείς, πως το διαδίκτυο ρίχνει τα σύνορα, αφού οι κριτικές και οι αξιολογήσεις, που διατίθενται από προηγούμενους πελάτες είναι κάτι, που είτε σε μεγαλύτερο είτε σε μικρότερο βαθμό ελέγχουν όλοι πριν κάνουν την κράτησή τους.