Στον ξενοδοχειακό τομέα είναι εστιασμένη η στρατηγική της μικρής εταιρείας παραγωγής μαρμελάδων και αλειμμάτων, Food Surfing. Όπως αναφέρει ο Ηλίας Κοτσιμπογεώργος, επικεφαλής της Λαρισινής εταιρείας και γνωστός λογιστής της πόλης, "ο τουρισμός είναι ο βασικότερος πυλώνας ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας με περαιτέρω προοπτικές ανόδου. Εμείς έχουμε ήδη παρουσία σε ξενοδοχεία στους top τουριστικούς προορισμούς της χώρας (σε μικρότερες μονάδες έως 50-60 δωμάτια) και πιο συγκεκριμένα σε Μύκονο, Σαντορίνη, Κρήτη, Χαλκιδική και Κέρκυρα", προσθέτοντας ότι "φέτος κλείσαμε νέες συνεργασίες σε Νάξο, Άνδρο και άλλα νησιά".

Στη λιανική, η εταιρεία έχει παρουσία σε επιλεγμένα delicatessen, ενώ στα super markets, βρίσκεται μόνο σε καταστήματα Γαλαξίας, σε Θεσσαλία και Ήπειρο. Ο κ. Κοτσιμπογεώργος σημειώνει για τη μικρή θέση που έχει η εταιρεία στα ράφια των μεγάλων retailers ότι "στα μεγάλα super markets ο ανταγωνισμός στις μαρμελάδες είναι πολύ μεγάλος και τα περιθώρια κέρδους εξαιρετικά μικρά, οπότε δεν είναι ένα κανάλι το οποίο προσφέρεται για ένα premium ελληνικό προϊόν όπως είναι το δικό μας".

Η Food Surfing, η οποία ιδρύθηκε το 2015, εκτιμάται ότι έκλεισε την περυσινή χρονιά με έναν τζίρο γύρω στα €500 χιλ. με την αύξηση του κόστους – κυρίως σε βάζα και καπάκια – να πιέζουν την κερδοφορία.

Σημειώνεται ότι η γκάμα προϊόντων της εταιρείας με το brand, Jam and Jelly, περιλαμβάνει σήμερα 34 γεύσεις, με την παραγωγή (στις μεγάλες συσκευασίες) να φθάνει τα 2.000 βάζα την ημέρα. Portfolio • Μαρμελάδες • Αλείμματα (φρούτων, κακάο, φυστικοβούτυρου) • Μέλι • Ταχίνι • Πραλίνα φουντουκιού • Πολτός σκόρδου. Στην τελευταία HORECA παρουσίασε όλο το portfolio και τα νέα της προϊόντα, όπως π.χ. το ταχίνι με κακάο, τις μαρμελάδες με σύκο, ροδάκινο, φράουλα κ.ά., σε συσκευασίες των 260 γρ. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η σειρά των cocktail μαρμελάδων, την οποία λάνσαρε πέρυσι και την επεκτείνει σταδιακά. Cocktail Μαρμελάδες • Vodka Martini • Spritz • Zombie • Margarita

Σημειώνεται ότι οι αρχικές συνταγές, καθώς και ο ενδεδειγμένος τρόπος για την παρασκευή κάθε τύπου μαρμελάδας της εταιρείας μας, προέκυψαν έπειτα από τεκμηριωμένη επιστημονική έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το Τμήμα Μηχανικής Βιοσυστημάτων του ΤΕΙ Θεσσαλίας.

Σχετικά με τις ξένες αγορές, μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει για την εταιρεία η ιαπωνική αγορά, καθώς οι καταναλωτές στην ασιατική χώρα εστιάζουν σε premium προϊόντα.

Οικονομικά στοιχεία (σε €χιλ.)

Κύκλος εργασιών

2022*: 500

2021: 451

2020: 342

Μικτό αποτέλεσμα

2021: 415

2020: 324

Κέρδη προ φόρων

2021: 98

2020: 76

Λ.Ε. thessaliaeconomy.gr (με πληροφορίες από Μάκη Αποστόλου)