Η Alpha Marketing Greece, συμπληρώνοντας 40 χρόνια δημιουργίας και προσφοράς στον χώρο του τουρισμού, συμμετείχε και φέτος με stand και ενημερωτική εκδήλωση στη Philoxenia 2025 παρουσιάζοντας ολοκληρωμένα πακέτα υπηρεσιών που συνδυάζουν στρατηγική, καινοτομία και βαθιά γνώση της τουριστικής αγοράς.
Για τέσσερις δεκαετίες, η Alpha Marketing συνδιαμορφώνει την εικόνα του ελληνικού τουρισμού, υποστηρίζοντας Περιφέρειες, Δήμους, DMO’s, ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και τουριστικά γραφεία να αναδείξουν την ταυτότητά τους, να προσελκύσουν νέες αγορές και να επικοινωνούν αποτελεσματικά με το κοινό τους.
Από φέτος, η Alpha Marketing ενισχύει τη δραστηριότητά της και στον χώρο των επιστημονικών συνεδρίων, με τη δημιουργία του νέου business unit Alpha Conferences, με εξειδίκευση αποκλειστικά στη διοργάνωση και επικοινωνία επιστημονικών εκδηλώσεων, αξιοποιώντας τη 40ετή εμπειρία σε διοργανώσεις, το δίκτυο συνεργασιών και την τεχνογνωσία της εταιρείας στον χώρο του marketing, των events και της επικοινωνίας.
«Η φετινή παρουσία μας στη Philoxenia ήταν και ένα ορόσημο στην πορεία μας μια και γιορτάσαμε τα 40 Χρόνια λειτουργίας μας, όπως συμπωματικά και η Philoxenia, τιμώντας πελάτες και συνεργάτες που έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στην πορεία μας, τον Μιχάλη Ζορπίδη επικεφαλής του Τουριστικού Οργανισμού ΖΟΡΠΙΔΗ, τον Κώστα Κρυστάλλη, της Proton Air Services, Proton Aviation και Proton Employment, τον Γιώργο Γιαννουλούδη στενό συνεργάτη στις τηλεοπτικές παραγωγές και τον δημοσιογράφο Σάκη Παπαδόπουλο.
Όπως κάθε χρόνο η Philoxenia αποτελεί μια πρώτης τάξεως ευκαιρία συνεύρεσης με φίλους και συνεργάτες, συνοδοιπόρους στον χώρο του τουρισμού, οι οποίοι
μας επισκέφτηκαν στο stand, καθώς και ένα πεδίο ανάπτυξης νέων συνεργασιών με τους hosted buyers που κάθε χρόνο συμμετέχουν στην Έκθεση προσκεκλημένοι των διοργανωτών», σημειώνει η κ. Μίνα Τολίδου, Διευθύντρια της Alpha Marketing Greece.
To stand επισκέφτηκαν μεταξύ άλλων ο Βουλευτής Α Θεσσαλονίκης κ. Δημήτρης Κούβελας, ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ κ. Ανδρέας Φιορεντίνος, ο Δήμαρχος Τεμπών κ. Γεώργιος Μανώλης και ο Γενικός Διευθυντής της ΑΝΚΑ κ. Ευάγγελος Σακελλαρίου.
Σε ότι αφορά την ενημερωτική εκδήλωση διοργάνωσε στο πλαίσιο της συμμετοχής της το Σάββατο 15 Νοεμβρίου εκδήλωση με θέμα «ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΝΥΝ & ΑΙ».
Στη διάρκεια της εκδήλωσης συζητήθηκε πώς οι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης μπορούν να αξιοποιήσουν την ΑΙ για ανάλυση δεδομένων, βελτίωση των τουριστικών υπηρεσιών και διαχείριση των ροών επισκεπτών, πώς οι επιχειρήσεις φιλοξενίας και τα ταξιδιωτικά γραφεία μπορούν να αναβαθμίσουν τις λειτουργίες τους και την εμπειρία των πελατών μέσα από έξυπνα συστήματα κρατήσεων, προσωποποιημένες προτάσεις και βιώσιμες λύσεις, και, τελικά, πώς ο επισκέπτης επωφελείται από ένα πιο εξατομικευμένο, ασφαλές και ποιοτικό ταξιδιωτικό περιβάλλον.
Μέσα από πραγματικά παραδείγματα και σύγχρονες εφαρμογές αναδείχτηκε ότι η τεχνητή νοημοσύνη δεν αντικαθιστά τον άνθρωπο, αλλά τον υποστηρίζει: επιτρέπει ενημερωμένες αποφάσεις, αυξάνει την αποδοτικότητα, και συμβάλλει σε έναν τουρισμό πιο έξυπνο, πιο βιώσιμο και πιο συμπεριληπτικό.
Το μέλλον του τουρισμού συνδυάζει την ανθρώπινη και την τεχνητή νοημοσύνη προς όφελος προορισμών, επιχειρήσεων και ταξιδιωτών.
Συζήτησαν
Δρ. Εύα Ψαθά, Μέλος ΕΔΙΠ Τμήματος Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και
Περιφερειακής Ανάπτυξης Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
Τάσος Γούσιος, Σύμβουλος Τουριστικής Ανάπτυξης, Ιδρυτής Alpha Marketing
Συντόνισε ο Δημοσιογράφος Σάκης Παπαδόπουλος
Για όσους δεν μπόρεσαν να είναι στην εκδήλωση μπορούν να την παρακολουθήσουν στο
https://youtu.be/WGhmsi4YubE .
Όσοι επιθυμούν να λάβουν την παρουσίαση μπορούν να επικοινωνήσουν με την Alpha
Marketing στο info@amgreece.gr για να τους αποσταλεί.
Ραντεβού στην επόμενη Philoxenia!













