Με όχημα τη φέτα και το εμπορικό σήμα «Πίνδος», επιδιώκει να ενισχύσει την εξαγωγική της παρουσία κατά το προσεχές χρονικό διάστημα, η βιομηχανία γαλακτοκομικών, La Farm, σύμφωνα με την Έλενα Πλεξίδα, Financial Controller της εταιρείας. «Δραστηριοποιούμαστε στο εξωτερικό αποκλειστικά με προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και σταδιακά προσπαθούμε να εδραιώσουμε και το δικό μας brand».

Η ίδια και η αδελφή της ανήκουν στην τρίτη γενιά της επιχείρησης, δραστηριοποιούμενες τα τελευταία έξι χρόνια στην επιχείρηση, όπως λέει στο FOODReporter. Στην ελληνική αγορά η La Farm προμηθεύει με τη φέτα «Πίνδος» στην ΑΒ Βασιλόπουλος και διαθέτει φέτα ιδιωτικής ετικέτας στην Μασούτης. «Επιθυμία μας είναι να διευρύνουμε την παρουσία μας και στην Ελλάδα, ωστόσο οι διεθνείς πωλήσεις είναι ένας ιδιαίτερα σημαντικός τομέας. Έχουμε πολύ μεγάλη παρουσία στην Ευρώπη». 

Στόχος η είσοδος στο γιαούρτι 

Αναφερόμενη στα επόμενα βήματα της επιχείρησης, επισημαίνει ότι στόχος της La Farm είναι να εντάξει στο κωδικολόγιό της και το γιαούρτι. «Αυτή τη στιγμή παράγουμε τυριά όπως η φέτα, η βιολογική φέτα, το ελαφρύ τυρί, το αγελαδινό τυρί, η βαρελίσια φέτα, το ημίσκληρο και το ημίσκληρο light, ενώ πρόκειται να κυκλοφορήσει και η φέτα σε κύβους».

Η εταιρεία επένδυσε και ολοκλήρωσε το 2019 την δημιουργία νέων ψυγείων και αποθηκών, δαπανώντας συνολικά 15 εκατ. ευρώ. «Υλοποιούμε τις επενδύσεις μας χωρίς δανεισμό, καθότι είναι βασική μας φιλοσοφία να μην δανειζόμαστε, αλλά να κινούμαστε με βάση τα χρήματα που έχει στην διάθεσή της η επιχείρηση», εξηγεί η κυρία Πλεξίδα. Επιπλέον, εντός του 2020 τόσο για την παραγωγή των κύβων φέτας αλλά και της μυζήθρας που θα φέρει στην αγορά, πρόκειται να επενδύσει επιπλέον πάνω από 5 εκατ. ευρώ. «Οι επενδύσεις έχουν ξεκινήσει να υλοποιούνται και θα ολοκληρωθούν εντός του έτους που διανύουμε». 

Για την πορεία του 2019, επισημαίνει ότι ήταν μία καλή χρονιά, παρά την αύξηση των τιμών του γάλακτος στο τέλος του έτους, με τη La Farm να καταγράφει ανάπτυξη πωλήσεων κατά 10%. «Για το 2020 έχουμε βάλει στόχο τα 68 εκατ. ευρώ σε πωλήσεις, αύξηση η οποία θα προέλθει από τους νέους κωδικούς αλλά και από συμφωνίες που έκλεισαν ήδη εντός του 2019 και θα αποδώσουν το 2020», λέει η ίδια. 

Στοιχεία: Κύκλος εργασιών 2019: 56 εκατ. ευρώ, 2018: 54,4 εκατ. ευρώ, 2017: 47,5 εκατ. ευρώ 

Γιώργος Λαμπίρης foodreporter