Κάθε άλλο παρά εύκολη προμηνύεται η αναβάθμιση του αεροδρομίου της Νέας Αγχιάλου μέσω ιδιωτικών επενδύσεων.

Το όποιο ενδιαφέρον υπήρχε έρχεται να πλέον να το απομακρύνει ο νέος νόμος περί παραχωρήσεων για τα περιφερειακά αεροδρόμια ο οποίος ουσιαστικά υιοθετεί το “μοντέλο των λιμανιών” και όχι εκείνο της Fraport.

Στην ουσία ζητείται ιδιώτης για να βάλει μέσω ΣΔΙΤ σημαντικά κεφάλαια στη Νέα Αγχίαλο αλλά η διαχείριση του φορέα να παραμείνει στο κράτος.

Το αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου χρειάζεται άμεσα έργα βελτίωσης στην αντοχή του οδοστρώματος καθώς και την δημιουργία σήμανσης διαδρόμου - τροχοδρόμου.

Επιπλέον το θεσσαλικό αεροδρόμιο βρίσκεται στην τρίτη κατηγορία από πλευράς κίνησης επιβατών καθώς δεν ξεπέρασε ποτέ το όριο των 30.000 ετησίως, γεγονός ιδιαίτερα αποτρεπτικό για την προσέλκυση επενδύσεων.

Θεωρείται βέβαιο ότι οι αλλαγές στο μοντέλο λειτουργίας των περιφερειακών αεροδρομίων μετατίθεται για μετά τις εθνικές εκλογές καθώς η Νέα Δημοκρατία, αν γίνει κυβέρνηση, υπόσχεται την αλλαγή του νομοθετικού πλαισίου και την υιοθέτηση των παραχωρήσεων με το μοντέλο Fraport.

Z.H. thessaliaeconomy.gr