Σε ιδιωτικοποίηση, ή άλλου είδους μακροχρόνια παραχώρησης, οδηγείται τελικά το λιμάνι του Βόλου μαζί με άλλα εννέα περιφερειακά λιμάνια της χώρας σύμφωνα με το σχέδιο του επικαιροποιημένου μνημονίου. Όπως γράφει η Καθημερινή, παρά τις έντονες ενστάσεις υπουργών και βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ, πολλές εκ των οποίων διατυπώθηκαν και στο πλαίσιο συνεδριάσεων του Κυβερνητικού Συμβουλίου Οικονομικής Πολιτικής, οι δανειστές και ειδικότερα η Κομισιόν εμφανίζονται με διαμορφωμένη άποψη για την παραμονή τους στο χαρτοφυλάκιο του ΤΑΙΠΕΔ και κατά της μεταφοράς τους στο υπερταμείο όπως πρότεινε η κυβέρνηση. Επιπλέον, το προσχέδιο του επικαιροποιημένου μνημονίου περιγραφεί ως προαπαιτούμενο γα την ολοκλήρωση της αξιολόγησης την έγκριση των σχεδίων του ΤΑΙΠΕΔ για την αξιοποίησή τους όπως αυτά περιγράφονται στο Σχέδιο Αξιοποίησης της Περιουσίας του (ADP). 

Η διαδικασία προβλέπεται να ξεκινήσει με την πρόσληψη συμβούλων και να ακολουθήσει η διεθνής πρόσκληση για την εκδήλωση ενδιαφέροντος. Τα περί ου ο λόγος λιμάνια πέραν του Βόλου, είναι τα Ηγουμενίτσας, Αλεξανδρούπολης, Λαυρίου, Καβάλας, Πατρών, Κέρκυρας, Ελευσίνας, Ραφήνας, Ηρακλείου, ανώνυμες εταιρείες οι μετοχές των οποίων μεταφέρθηκαν στο ΤΑΙΠΕΔ το 2012. 

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα κέρδη των δέκα αυτών λιμένων αυξήθηκαν κατά 20% μέσα στο 2015 και 40% το 2014, ενώ κατά τα δύο αυτά χρόνια απέδωσαν μέρισμα στο Δημόσιο που προσεγγίζει τα 5 εκατομμύρια ευρώ. Οι επιδόσεις αυτές αποδίδονται στη διαχείριση της «Ομάδα Ποσειδών» που έχει συγκροτήσει το ΤΑΙΠΕΔ και της οποίας επικεφαλής από το 2012 είναι ο Αθανάσιος Λιάγκος, ευρύτερα γνωστός ως εκπρόσωπος του Δημοσίου στο διοικητικό συμβούλιο του ΟΛΠ.