Αύξηση της τάξεως του 50% καταγράφουν, σύμφωνα με πληροφορίες, οι πωλήσεις προστατευτικών τζαμιών. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο ιδιοκτήτης της Ταμειακής, Μάριος Αρκουλής, «η κρίση έχει οδηγήσει σε μαζικές πωλήσεις του προϊόντος αυτού».

Ανάμεσα στις εταιρείες που αγοράζουν προστατευτικά τζάμια, είναι τα super market, ενώ ενδιαφέρον για την αγορά προστατευτικών τζαμιών έχουν εκδηλώσει: • Mini Market • Κρεοπωλεία • Παντοπωλεία • Φούρνοι

Οι εταιρείες εμπορίας των προστατευτικών τζαμιών προχώρησαν σε μαζικές παραγγελίες με το ξέσπασμα της κρίσης του κορονοϊού και είδαν τις πωλήσεις τους να εκτοξεύονται, ενώ αφού ανοίξουν σταδιακά τα μαγαζιά αναμένεται περαιτέρω αύξηση των πωλήσεων.

«Με την σταδιακή έναρξη της λειτουργίας των καταστημάτων αναμένουμε ακόμη μεγαλύτερη αύξηση των πωλήσεων», σημειώνει ο Μάριος Αρκουλής και προσθέτει πως «τα υγειονομικά μέτρα και η τήρηση των αποστάσεων θα δώσουν νέα ώθηση στο προϊόν».

Συνήθως, τα προστατευτικά τζάμια αποτελούνται από: • Προστατευτικό τζάμι ταμείου plexiglas • Δίσκο για ρέστα • Σκελετό και βάση • Αντιβακτηριακή ουσία • Ρυθμιζόμενη οθόνη • Βάση για pos

Το πλεξιγκλάς δημιουργεί έναν αποτελεσματικό φραγμό στα σταγονίδια, που διασπείρονται κατά τη συνήθη ομιλία ή το βήχα. Μετά την τοποθέτησή τους στα ταμεία, προστατεύεται τόσο ο πελάτης, όσο και ο υπάλληλος που τον εξυπηρετεί.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ενόψει του σταδιακού ανοίγματος των καταστημάτων από το Μάιο, όλο και περισσότερες εταιρείες προβαίνουν σε μαζικές παραγγελίες προστατευτικών τζαμιών.

Η αύξηση αυτή εκτιμάται στο 30% σύμφωνα με πληροφορίες.

Νικόλας Ταμπακόπουλος fnB