Την είσοδό του στην αγορά καλλυντικών έκανε ο όμιλος Inditex, ιδρύοντας την Zara Beauty, προϊόντα τα οποία είναι διαθέσιμα από τις 12 Μαΐου διαδικτυακά και σε 22 φυσικά καταστήματα Zara ανά τον κόσμο, εκ των οποίων 5 από αυτά βρίσκονται στην Ισπανία.

Η πολυεθνική εταιρεία ένδυσης, που είναι ο μεγαλύτερος όμιλος μόδας παγκοσμίως, φιλοδοξεί να ανταγωνιστεί εταιρείες, όπως L’ Oréal, Unilever, Estée Lauder και Procter & Gamble (P&G), ποντάροντας σε δύο βασικά πλεονεκτήματα. Διαθέτει περισσότερα από 2.000 καταστήματα παγκοσμίως και έχει τη δυνατότητα υποστήριξης πωλήσεων, μέσω της ιστοσελίδας της, σε 200 χώρες.

Τα προϊόντα της εταιρείας, που κατασκευάζονται στην Γαλλία και την Ιταλία, σχεδιάστηκαν σε συνεργασία με την Βρετανίδα, Diane Kendal. Προς το παρόν, δεν είναι γνωστό αν θα υπάρξουν ανεξάρτητα καταστήματα Zara Beauty.

Σημειώνεται ότι ο τομέας των καλλυντικών κυριαρχείται από τέσσερις γίγαντες παγκόσμιας κατανάλωσης, τις εταιρείες: L’ Oréal, Unilever, Estée Lauder και Procter & Gamble (P&G), οι οποίες αντιπροσωπεύουν το 40% της αγοράς. Ο εν λόγω τομέας σημείωσε ταχεία ανάκαμψη, όπως έδειξαν τα αποτελέσματα των εταιρειών για το πρώτο τρίμηνο του 2021. Όλες οι ανωτέρω, εκτός της Unilever, σημείωσαν αύξηση στις πωλήσεις τους κατά το πρώτο τρίμηνο του 2021, συγκριτικά με το αντίστοιχο του 2019. Η αύξηση αυτή έχει γεωγραφική εξήγηση, ήτοι την ασιατική αγορά, η οποία ξεπέρασε την αμερικανική και πλέον αποτελεί τη δεύτερη πιο σημαντική παγκοσμίως. Οι πωλήσεις στην Ασία αυξήθηκαν κατά 29,6%, σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2019, ενώ στην Ευρώπη αυξήθηκαν κατά 5%. Η αξία του τομέα των καλλυντικών, παγκοσμίως, ανέρχεται στα €200 δισ.