Βελτίωση των αποτελεσμάτων και αύξηση του μεριδίου αγοράς πέτυχε στην Ελλάδα η Premier Capital, licensee της McDonald’s. Η ελληνική αγορά ήταν η δεύτερη με τη μεγαλύτερη ανάπτυξη πωλήσεων της McDonald’s και μία από τις τρεις χώρες στις οποίες σημειώθηκε διψήφια ανάπτυξη. 

Η εταιρεία προσέλκυσε νέο ρεκόρ πελατών στις έξι αγορές όπου δραστηριοποιείται, τη χρονιά που πέρασε. Η εταιρεία σημειώνει στην ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της ότι το brand διατηρεί την ηγετική του θέση στις Βαλτικές χώρες, τη Μάλτα και τη Ρουμανία, ενώ το μερίδιο αγοράς και ο αριθμός των πελατών αυξάνεται σταθερά. 

Στόχος της εταιρείας για το 2019 είναι η διεύρυνση του δικτύου της στις Βαλτικές, την Ελλάδα, τη Ρουμανία και τη Μάλτα. Υπενθυμίζεται ότι, το 2018, η Premier Capital άνοιξε δέκα νέα εστιατόρια: • Ρουμανία: 8 • Λιθουανία: 1 • Ελλάδα (Λάρισα): 1 

Τέσσερα εστιατόρια του δικτύου έκλεισαν, ενώ τρία υφιστάμενα εστιατόρια στις Βαλτικές και τη Ρουμανία ανακαινίστηκαν.

Aναλυτικά στοιχεία

Πωλήσεις: 294 εκατ. ευρώ (+11,5%) Κέρδη προ φόρων: 23 εκατ. ευρώ (+15%) Επισκέπτες: 119 εκατ. (+6,3%) Ανάπτυξη πωλήσεων/χώρα Λιθουανία: 19% Ελλάδα: 13,8% Ρουμανία: 11,2% Εσθονία: 9,1% Λετονία: 8,9% Μάλτα: 7,5%.

Επενδύσεις 2019: 64 εκατ. ευρώ Νέα εστιατόρια: 13 Διεύρυνση δικτύου έως το 2021: 176 εστιατόρια.

fnb