Στην περαιτέρω ανάπτυξη του concept, Bruno mobile coffee Bar, που σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε εξ ολοκλήρου στη χώρα, και δημιουργήθηκε μετά από πολύμηνη έρευνα του τμήματος ανάπτυξης της Bruno Coffee Stores και της εταιρείας, Marios Chadoulos interior design, προγραμματίζει η αλυσίδα. Σύμφωνα με πληροφορίες στόχος είναι η δημιουργία νέων καταστημάτων, με τη μορφή franchise, και η ενίσχυση του νέου project, της ρυμουλκούμενης καντίνας, Bruno mobile coffee Bar, που παρουσιάστηκε στην ελληνική αγορά πριν, περίπου, 16 μήνες.

"Παρά τις δυσκολίες του 2020, καταφέραμε να ανοίξουμε σε 22 νέα σημεία, όπως είχαμε σχεδιάσει. Τον ίδιο προγραμματισμό έχουμε και για το 2021, να ανοίξουμε ακόμα 22 νέα σημεία και στους δύο τύπους καταστημάτων, που διαθέτουμε", αναφέρουν πηγές της αλυσίδας.

Οι περιοχές στόχοι, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, είναι Κομοτηνή, Ξάνθη, Καβάλα, Κιλκίς Δράμα, Άρτα, Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Καλαμάτα και Ναύπλιο.

Προσθέτουν, μάλιστα, ότι συνεχίζεται "χωρίς διακοπή" η συνεργασία, που έχει ξεκινήσει από το 2008 με την Kafea Terra. "Ήδη, από το 2020, έχει επεκταθεί η συνεργασία μας, καθώς - πέρα από τον illy espresso - βάλαμε και brand σοκολάτας της εταιρείας, ενώ υπάρχουν βλέψεις και για περαιτέρω επέκταση. Γενικά, πάντα βλέπουμε και δοκιμάζουμε ό,τι προϊόντα έχει η Kafea Terra".

Στέλλα Αυγουστάκη FnB