Σε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου στην αλυσίδα σούπερ μάρκετ «A/S Αγορά» προχωρά η Σκλαβενίτης, μετά την πρόσφατη κίνησή της για εξαγορά της εταιρείας από τη Λάρισα. Ειδικότερα, με απόφαση που ελήφθη στις 17 Μαΐου, αποφασίστηκε η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της A/S Αγορά κατά το ποσό του 1 εκατομμυρίου ευρώ με καταβολή μετρητών και την έκδοση 1.000.000 νέων εταιρικών μεριδίων ονομαστικής αξίας ενός ευρώ το καθένα. Έτσι, το κεφάλαιο της εταιρείας διαμορφώνεται σε 1.050.000 ευρώ.

Σημειώνεται ότι την απόφαση έλαβε η Σκλαβενίτης ως μοναδική εταίρος πλέον της A/S Aγορά. Η μεταβίβαση του 100% της λαρισινής αλυσίδας από τους πρώην εταίρους Χαράλαμπο Παπακωνσταντίνου, Θεοπούλα Μπότα και Μαρία Μπλέκα στη Σκλαβενίτης οριστικοποιήθηκε με την τροποποίηση του καταστατικού της που αποφασίστηκε στις 5 Μαΐου. Μεταξύ άλλων αλλαγών που περιλαμβάνονται στο νέο καταστατικό είναι η αλλαγή της επωνυμίας της σε «Σανιδάς – Παπακωνσταντίνου Μονοπρόσωπη Ιδιωτική Εταιρεία» (με την προσθήκη του όρου «μονοπρόσωπη», καθώς πλέον μοναδικός της εταίρος είναι η Σκλαβενίτης), αλλά και η αλλαγή της έδρας της εταιρείας, που πλέον εδρεύει στο Περιστέρι.  Εξάλλου, από τις 9 Μαΐου καθήκοντα διαχειριστών της A/S Αγορά έχουν αναλάβει ο Επαμεινώνδας Αλεξόπουλος, μέλος του ΔΣ της Σκλαβενίτης, και ο Γιώργος Νίκας, οικονομικός διευθυντής του ομίλου Σκλαβενίτης.Υπενθυμίζεται ότι η εξαγορά της A/S Αγορά αποτελεί την τρίτη επεκτατική κίνηση της Σκλαβενίτης σε τοπική αγορά μέσα σε έναν χρόνο, μετά την εξαγορά καταστημάτων της SEP Markets στα Ιωάννινα και της Γέγος στα Μεσόγεια.  Η αλυσίδα διαθέτει σήμερα εννέα υποκαταστήματα, εκ των οποίων τα έξι στη Λάρισα, και με την εξαγορά της η Σκλαβενίτης ενισχύει το αποτύπωμά της στον θεσσαλικό κάμπο.  Σύμφωνα με τις πιο πρόσφατα δημοσιευμένες οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας, ο τζίρος της το 2021 είχε διαμορφωθεί οριακά κάτω από τα 10 εκατομμύρια ευρώ, όμως τα αποτελέσματά της ήταν ζημιογόνα, τόσο προ φόρων και τόκων (-99.247 ευρώ), όσο και μετά (-140.641 ευρώ), έναντι κερδών το 2020, χρονιά κατά την οποία είχε ευνοηθεί, όπως και συνολικά ο κλάδος των σούπερ μάρκετ, από τον αντίκτυπο της πανδημίας.

Σπύρος Πιστικός foodreporter