Η διοίκηση της Welcome Stores ανοίγει τη συζήτηση µε τις άλλες συνεταιριστικές αλυσίδες του κλάδου ηλεκτρικών µε στόχο τη δηµιουργία τρίτου πόλου και έµφαση στην περιφέρεια.

Το κενό της πτώσης της Ηλεκτρονικής Αθηνών στην περιφέρεια επιδιώκει να καλύψει η διοίκηση της ελληνικής συνεταιριστικής αλυσίδας Welcome Stores µέσα από ένα κάλεσµα συνένωσης δυνάµεων σε άλλες τρεις οµοειδείς αλυσίδες. 

Σε µια περίοδο κατακερµατισµού των µικρών και µεσαίων καταστηµάτων και απόλυτης κυριαρχίας των οµίλων Κωτσόβολος και Media Markt, οι συνεταιριστικές όπως οι Expert, Electronet κ.ά. επιδιώκουν να µην έχουν την τύχη εταιρειών τύπου ΣΕΗΟΣ, Εικόνα Ηχος και άλλων σχηµάτων που επειδή δεν αντιλήφθηκαν τις ανάγκες των καιρών και του καταναλωτή τέθηκαν εκτός αγοράς. 

Με δεδοµένη την παρουσία δύο ισχυρών σηµάτων, οι µικροί επιχειρηµατίες δηµιουργούν ένα ενιαίο σύνολο που θα καλύπτει τα κενά και θα αποτελέσει τον τρίτο οργανωµένο πόλο. Και αυτό σε µια αγορά µε πτώση πωλήσεων 1% λόγω της κρίσης. 

Η Welcome Stores φέτος συµπληρώνει έξι χρόνια λειτουργίας µέσα από όρους οικο- νοµικής υγείας και διαφορετικού µάνατζµεντ. Παρά τις πρωτοφανείς οικονοµικές και πολιτικές συνθήκες που προέκυψαν για τη χώρα, µε σφιχτή διαχείριση και οργάνωση υπήρξε ένα θετικό µοντέλο στον χώρο των συνεταιρισµών στα ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά είδη, µε συνέπεια να τηρεί καλές σχέσεις µε το σύνολο των προµηθευ τών της. 

Το 2014 η εκλεγµένη διοίκηση, µε πρόεδρο τον Φίλιππο Ιωαννίδη και διευθύνοντα σύµβουλο τον Βασίλη Λέττα, είχε αποφασίσει να αναπτύξει το δίκτυο σε όλη την ελληνική επικράτεια. Η εταιρεία τότε αριθµούσε 39 σηµεία πώλησης. 

Σήµερα η Welcome Stores αριθµεί 77 σηµεία, ενώ οι λιανικές πωλήσεις διαµορφώθηκαν σε 52 εκατ. ευρώ και το σύνολο του δικτύου απασχολεί 380 εργαζοµένους. 

Οπως αναφέρει ο κ. Ιωαννίδης, «παρ’ όλα αυτά, δεν επαναπαυόµαστε και δεν σταµατάµε εδώ. Εχουν προγραµµατιστεί επαφές µε επιχειρήσεις του κλάδου, µε στόχο την ένταξή τους στο δίκτυο της Welcome Stores, βασιζόµενοι πάντα σε ποιοτικά κριτήρια. 

Πιστεύουµε ότι το παραδοσιακό εµπόριο θα γιγαντωθεί εφόσον επικρατήσει η λογική της συνένωσης. Η διάσπαση του τζίρου που υπάρχει σε πολλά συνεταιριστικά σχήµατα αποδυναµώνει τον παραδοσιακό κλάδο και ενισχύει τον ανταγωνισµό».

 Ξεκάθαρο µέληµα για την εταιρεία είναι να αποκτήσει πλήρη παρουσία σε όλη την επικράτεια, πάντοτε µέσω συνεργασίας µε επιχειρηµατίες που τηρούν µια βασική προϋπόθεση: να έχουν στα µαγαζιά τους διάδοχη κατάσταση. Θα πρέπει να τονίσουµε ότι τo 2016 οι µέτοχοι ενίσχυσαν το µετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας για να πραγµατοποιηθούν οι προγραµµατισµένες επενδύσεις του ενιαίου µηχανογραφικού συ- στήµατος και του νέου κεντροπoιηµένου ηλεκτρονικού καταστήµατός της. 

Ταυτόχρονα η Welcome Stores φέτος στοχεύει στην ενίσχυση της τηλεφωνίας και των τηλεοράσεων υψηλής ευκρίνειας, στην εκπαίδευση του προσωπικού της, στην τόνωση της εικόνας του δικτύου της καθώς και σε ενιαία µηχανογράφηση. 

Οπως αναφέρει ο κ. Ιωαννίδης, «αυτό που µας διαφοροποιεί είναι το οικογενειακό µοντέλο λειτουργίας που προσανατολίζεται στην εξατοµικευµένη εξυπηρέτηση του πελάτη παρέ- χοντας δωρεάν υπηρεσίες µεταφοράς και εγκατάστασης των προϊόντων.

 Τα καταστήµατα της Welcome Stores δεν λειτουργούν απρόσωπα. Υπάρχει προσωπική επαφή του επιχειρηµατία µε τον καταναλωτή, παρέχοντας άµεσες λύσεις στις ανάγκες του». 

Με τη σειρά του ο κ. Λέττας δηλώνει ικανοποιηµένος από την πορεία της αλυσίδας το 2016, όπου οι λιανικές πωλήσεις των Welcome Stores αυξήθηκαν κατά 20% µε την ένταξη νέων µελών. Ακόµη όµως κι αν η σύγκριση γίνει χωρίς να υπολογίζονται τα νέα σηµεία που προστέθηκαν πέρυσι, ο τζίρος ήταν και πάλι ενισχυµένος κατά 4% ενώ η αγορά των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών έκλεισε συνολικά στο -1%.

 ∆ΗΜΗΤΡΗΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ (Πρώτο Θέμα)