Εάν κάποιος έχει την εμπειρία της τηλεόρασης θα καταλάβει. Για να μπορέσει κανείς να σταδιοδρομήσει στο χώρο της τηλεόρασης, είτε θα πρέπει να προχωρήσει σε δραστικές υποχωρήσεις μισθολογικού χαρακτήρα, είτε να κάνει εκπτώσεις σε επίπεδο προσωπικότητας και «θέλω».

Η τηλεόραση αποτελεί μεγάλο δέλεαρ για πολλούς δημοσιογράφους, οι οποίοι μέσα από την έκθεσή τους στη μικρή οθόνη βλέπουν την δυνατότητα να κάνουν το επόμενο βήμα στον κλάδο με όπλο την ευρεία - σε ορισμένες των περιπτώσεων – αναγνώριση, που τους προσφέρει ένα μέσο μεγάλης προβολής.

Θα παρομοιάσω λοιπόν την τηλεόραση με την είσοδο των προμηθευτών στα σούπερ μάρκετ. Προμηθευτής ο οποίος επιδιώκει την είσοδό του στα ράφια, μου περιέγραψε τη δυσκολία να φτάσει στο στόχο του.

Η είσοδος στις μεγάλες αλυσίδες είναι το βασικό μέλημα πολλών παραγωγικών επιχειρήσεων – αν και κάποιοι επιλέγουν μικρότερα κανάλια διάθεσης – καθώς βλέπουν μέσα από μία τέτοια κίνηση την είσοδό τους στην ευρεία αγορά λιανικής της χώρας. Και σε αυτή την περίπτωση απαιτούνται συχνά σημαντικές εκπτώσεις, είτε σε οικονομικό είτε σε άλλο επίπεδο, αλλά και ισχυρές υποχωρήσεις. Από τα αναπόφευκτα που έχει η έκθεση σε… ευρεία θέα.

Γιώργος Λαµπίρης