Μπορούν οι πράσινες επενδύσεις να φέρουν γκρίνια;

Την απάντηση δίνει ο δεύτερος σε εξαγωγές κλάδος της χώρας, αυτός του αλουμινίου.

Αφορμή στάθηκαν οι διαφημίσεις της Alumil, της βορειοελλαδίτικης εισηγμένης βιομηχανίας του Γιώργου Μυλωνά, που “πείραξαν” την Europa της οικογένειας Τζιρακιάν.

Η Europa προσέφυγε στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας που ελέγχει τις διαφημιστικές καμπάνιες, με δύο χαρτιά στο χέρι.

Το ένα αφορούσε στη μελέτη που χρησιμοποίησε η Alumil για να διαφημίσει πως τα δικά της προϊόντα εξοικονομούν ενέργεια σε ποσοστό έως και 50%. Οι αρμόδιοι έκριναν ότι η μελέτη δεν επαρκεί, γιατί εκπονήθηκε από την ίδια την Alumil, που κέρασε και ήπιε τεκμήρια.

Το δεύτερο είχε να κάνει με τον ισχυρισμό της Alumil ότι τα κουφώματά της φτιάχτηκαν από “πράσινο” αλουμίνιο, με την Επιτροπή να κρίνει ότι αυτό δε μπορεί να γίνει αντιληπτό από τους τηλεθεατές.

Μον.