Τις δύσκολες συνθήκες που επικρατούν στην αγορά ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών, φανερώνει το τελευταίο διάστημα το κλείσιμο καταστημάτων από τον όμιλο Public/MediaMarkt, ο οποίος έχει επιτύχει τα τελευταία χρόνια σημαντική αύξηση των πωλήσεων, αλλά εξακολουθεί να αναζητεί τον δρόμο προς μια ικανοποιητική κερδοφορία σε ένα νέο τοπίο για τις μεγάλες επιχειρήσεις του κλάδου, που έχουν να αντιμετωπίσουν έντονο ανταγωνισμό όχι μόνο από φυσικά καταστήματα, αλλά κυρίως από τα καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου.

Ο όμιλος που έχει ιδρύσει ο Πάνος Γερμανός, με σημαντική παρουσία και στη Θεσσαλία, έχει μπει σε μία περίοδο επαναπροσδιορισμού της εμπορικής συνταγής του και ψάχνει να βρει πώς θα φτάσει σε ικανοποιητική κερδοφορία με τις σωστές δόσεις φυσικών καταστημάτων και ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς, παρά την αύξηση του τζίρου, η κερδοφορία παραμένει χαμηλή. Ο όμιλος διέθετε περίπου 70 καταστήματα και έχει να αντιμετωπίση, επιπλέον, τον δυσεπίλυτο γρίφο της ενσωμάτωσης των σημείων πώλησης που λειτουργούσε η γερμανική MediaMarkt.

Η απόφαση της Public για το  κλείσιμο των καταστημάτων σε Καλλιθέα, Χαλάνδρι και τη συγχώνευσή τους με εκείνα στη Συγγρού και το Μαρούσι ήρθαν αμέσως μετά τα αιφνίδια «λουκέτα» σε Αγρίνιο και Άργος. Επίσης την περασμένη χρονιά έκλεισε δύο καταστήματα στην επαρχία. Ένα στην Καστοριά και το ένα από τα δυο στη Ρόδο. 

Μάλλον έρχεται amazonοποίηση της αγοράς, καθώς οι αλυσίδες υποχρεώνονται να δώσουν μεγαλύτερο βάρος στο ηλεκτρονικό κανάλι...

Ζ.Η. thessaliaeconomy.gr