Οι ξενοδόχοι της Πιερίας είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τις σύγχρονες τάσεις στον ξενοδοχειακό κλάδο, παρακολουθώντας το επιμορφωτικό πρόγραμμα "Σύγχρονες Υπηρεσίες Φιλοξενίας στον Ξενοδοχειακό Τομέα- "Hospitality+", το οποίο διοργανώθηκε και oλοκληρώθηκε με επιτυχία στη Λεμεσό της Κύπρου από 19 έως 23 Μαρτίου.

Διοργανωτής του σεμιναρίου ήταν η Ένωση Ξενοδόχων Πιερίας, στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος "Erasmus+". Στόχος των επιμορφωτικών σεμιναρίων ήταν η βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών από τους ξενοδόχους του νομού, και η προσέλκυση περισσότερων επισκεπτών στην περιοχή της Πιερίας γενικότερα.

Στην αποστολή συμμετείχαν δεκαπέντε ξενοδοχεία και μεταξύ των συμμετεχόντων ήταν η Πρόεδρος κυρία Ευαγγελία Ξυπτερά και ο Γενικός Γραμματέας κος Ηρακλής Τσιτλακίδης. Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία κατά την διάρκεια της παραμονής τους στην μεγαλόνησο να ενημερωθούν για θέματα ξενοδοχειακών ποιοτικών και λειτουργικών προτύπων, Σύγχρονα εργαλεία μάρκετινγκ και κοινωνικά δίκτυα (social media), καθώς και επιτυχημένες επιχειρηματικές πρακτικές οι οποίες εφαρμόζονται από άλλες ξενοδοχειακές μονάδες της Κύπρου.

Επιπλέον, επισκέφθηκαν επιλεγμένες ξενοδοχειακές μονάδες της περιοχής για ενημέρωση και επιτόπια παρακολούθηση του τρόπου λειτουργίας τους, όπως και την περιοχή του όρους Τρόοδος, όπου ενημερώθηκαν για θέματα εναλλακτικού τουρισμού. Στα πλαίσια του σεμιναρίου είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με τοπικούς θεσμικούς φορείς του τουρισμού της Λεμεσού, με τους οποίους συζήτησαν θέματα που αφορούν την τουριστική ανάπτυξη και τρόπους αντιμετώπισης κοινών προβλημάτων. Τέλος, ξεναγήθηκαν σε σημεία ιστορικού και πολιτιστικού ενδιαφέροντος της περιοχής και είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά την τοπική κουλτούρα της Κύπρου.

Σύμφωνα με τους ίδιους τους συμμετέχοντες ξενοδόχους, η συμμετοχή τους στο επιμορφωτικό πρόγραμμα τους άφησε μόνο θετικές εντυπώσεις, καθώς αποκόμισαν γνώσεις και εμπειρίες που θα τους βοηθήσουν να εφαρμόσουν νέες πρακτικές στα ξενοδοχεία τους. Ταυτόχρονα, θεωρούν ότι μεταφέροντας τις πληροφορίες στους συναδέλφους ξενοδόχους επιτυγχάνεται ο στόχος για συνολικότερη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας του τουριστικού προϊόντος.