Σύμπραξη αποφάσισαν ΕΟΤ και Marketing Greece για την υλοποίηση στοχευμένων εκστρατειών προβολής στα social media για την Αθήνα, την Κεντρική Μακεδονία (Ολυμπο, Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική), τα Χανιά, την Καβάλα και τη Θάσο.

Η καμπάνια θα δώσει έμφαση στο Instagram και στο Tik Tok και έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε το διαφημιστικό πλάνο προβολής να τρέξει σε στοχευμένες αγορές προσέλκυσης επισκεπτών για τους ελληνικούς προορισμούς. Θα περιλαμβάνει περιεχόμενο, το οποίο θα εστιάζει στις εμπειρίες και στην τοπική κουλτούρα των προορισμών «πατώντας» σε αρχές και αξίες της βιώσιμης ανάπτυξής τους. «Είναι βέβαιο πως ο ελληνικός τουρισμός έχει μόνο να ωφεληθεί από τη στρατηγική συνεργασία του ΕΟΤ και της Marketing Greece», δηλώνει η Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece, ενώ από την πλευρά του ο γ.γ. του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης υπογραμμίζει πως «ενώνουμε τις δυνάμεις μας με τον ιδιωτικό τομέα γιατί η επόμενη μέρα του τουρισμού μάς χρειάζεται όλους». 

Λ.Ε. thessaliaeconomy.gr