Η Ελλάδα, σύμφωνα με τον διευθυντή της Google (για Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία, Μάλτα) Γρηγόρη Ζαριφόπουλο, θα μπορούσε να εξασφαλίσει 150.000 νέες θέσεις εργασίας αν βελτίωνε τις ψηφιακές δεξιότητες των Ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων και προορισμών όπως συμβαίνει σε άλλες χώρες. Τα παραπάνω ειπώθηκαν σε ειδική ημερίδα, το μεσημέρι της Παρασκευής, σε αίθουσα του Μύλου Ματσόπουλου στα Τρίκαλα .

Προς την κατεύθυνση αυτή η Google θα δραστηριοποιηθεί έντονα στην περιοχή της Θεσσαλίας το προσεχές διάστημα με στόχο να παρέχει δωρεάν επιμόρφωση σε επιχειρηματίες του τουρισμού οι οποιοι επιθυμούν να βελτιώσουν τις ψηφιακές τους δεξιότητες.

Μάλιστα τέσσερα εξειδικευμένα στελέχη της Google θα οργώσουν τις θεσσαλικές περιοχές, όχι μόνο παρέχοντας συμβουλές του είδους, αλλά καταγράφοντας την εικονική πραγματικότητα προορισμών και επιχειρήσεων ώστε να αναβαθμιστούν οι τουριστικοί χάρτες που διαθέτει η Google στην περιοχή.

Πρόκειται για μια δράση που θα διαρκέσει από τον Ιανουάριο μέχρι τον Μάιο του 2019 και αποτελεί ένα ακόμη πρόγραμμα της πρωτοβουλίας Grow Greek Tourism Online της Google. Ειδική εκδήλωση για θέμα θα πραγματοποιηθεί στις 22 Ιανουαρίου 2019 στο Μουσείο Τσιτσάνη στα Τρίκαλα.

Το πρόγραμμα αφορά στη  παροχή δωρεάν συμβουλευτικών και εκπαιδευτικών υπηρεσιών προς τις τοπικές τουριστικές επιχειρήσεις, σχετικά με ψηφιακές δεξιότητες και εργαλεία - όχι μόνο της Google αλλά και άλλων εταιρειών του χώρου - έτσι ώστε οι επιχειρήσεις να χρησιμοποιούν το διαδίκτυο πιο αποτελεσματικά για να προσελκύουν περισσότερους επισκέπτες καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.

Το Grow Greek Tourism Online για την Περιφέρεια Θεσσαλίας εντάσσεται στις δράσεις της Εθνικής Συμμαχίας για Ψηφιακές Δεξιότητες και την Απασχόληση, την οποία συντονίζει το Υπουργείο Διοικητικής Ανασυγκρότησης.

Η εκπαίδευση υλοποιείται με τη βοήθεια ειδικών εισηγητών της Google, των Online Advisors (εξειδικευμένοι σύμβουλοι), οι οποίοι έχουν λάβει ειδική, εκτενή εκπαίδευση πάνω σε διαδικτυακά εργαλεία για τον τουρισμό.

Τέσσερις Online Advisors, κάποιοι από τους οποίους κατάγονται από την ευρύτερη περιοχή, θα πραγματοποιήσουν, δωρεάν εξατομικευμένες συναντήσεις αλλά και ομαδικά σεμινάρια για τοπικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις του τουριστικού κλάδου και στους 5 νομούς της Περιφέρειας Θεσσαλίας.

Οι εκπαιδεύσεις θα επικεντρώνονται στις ψηφιακές δεξιότητες και στο πώς οι επιχειρηματίες μπορούν να τις αξιοποιήσουν, προκειμένου να δείξουν στον κόσμο τι έχουν να προσφέρουν η περιοχή και οι επιχειρήσεις της καθ’όλη τη διάρκεια του έτους. Κάθε τοπική επιχείρηση, είτε αυτή συνδέεται άμεσα είτε έμμεσα με τον τουρισμό, μπορεί να εγγραφεί στα ομαδικά σεμινάρια ή να ζητήσει μία κατ’ιδίαν συνάντηση στη διεύθυνση  g.co/greektourism-thessalia.

Στα πλαίσια της εκδήλωσης στα Τρίκαλα, προβλήθηκε επίσης ένα βίντεο της Google, με την ιστορία της Ρόκκας, ενός μικρού χωριού της Κρήτης, όπου η πρωτοβουλία των ντόπιων και η αξιοποίηση της τεχνολογίας λειτούργησαν ως κινητήριος δύναμη για την αναβίωση του τόπου.

Την εκδήλωση χαιρέτησαν η  Υπουργός Διοικητικής Ανασυγκρότησης, κα Μαριλίζας Ξενογιαννακοπούλου με γραπτή δήλωσή της, ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός και ο Δήμαρχος Τρικκαίων Δημήτρης Παπαστεργίου. Τ

ο πρόγραμμα για την Περιφέρεια Θεσσαλίας παρουσίασε o Γενικός Διευθυντής της Google για Ελλάδα, Βουλγαρία, Κύπρο και Μάλτα Γρηγόρης Ζαριφόπουλος (τελευταίος δεξιά στη φωτογραφία), ενώ μίλησαν οι κ.κ. Νίκος Μιχαλόπουλος, Προϊστάμενος της Γενικής Δ/νσης Δημόσιων Οργανώσεων και ο Χρήστος Κοκκάλας, Προϊστάμενος Τμήματος Καινοτομίας & Βέλτιστων Πρακτικών από το Υπουργείο Διοικητικής Ανασυγκρότησης (πρώτος αριστερά στη φωτογραφία).

Z.H. thessaliaeconomy.gr