Η McDonald’s θα πραγματοποιήσει την μεγαλύτερη εξαγορά των τελευταίων 20 χρόνων, αγοράζοντας μια εταιρεία τεχνητής νοημοσύνης, προκειμένου να βελτιώσει την εξατομίκευση των μενού της.

Η μεγαλύτερη αλυσίδα εστιατορίων του κόσμου ξοδεύει πάνω από 300 εκατ. δολάρια για την εξαγορά της Dynamic Yield Ltd., σύμφωνα με άτομα που διαθέτουν πληροφορίες επί του θέματος. Με τη νέα τεχνολογία, τα εστιατόρια της McDonald’s θα μπορούν πλέον να διαφοροποιούν τις ηλεκτρονικές οθόνες των μενού τους με προϊόντα, ανάλογα με τον καιρό, για παράδειγμα περισσότερο καφέ τις κρύες ημέρες και McFlurries τις ζεστές, την ώρα της ημέρας και τις προτιμήσεις της κάθε περιοχής. Τα μενού θα προτείνουν επίσης συνοδευτικά προϊόντα στους πελάτες.

Από τότε που ο Steve Easterbrook, ανέλαβε το ρόλο του CEO της εταιρείας το 2015, έχει προωθήσει την υιοθέτηση της τεχνολογίας, με τη χρήση αυτόματων περιπτέρων για παραγγελίες, ψηφιακές οθόνες για την παρουσίαση των μενού και για την παραγγελία, προκειμένου η εταιρεία να υπερισχύσει έναντι των ανταγωνιστών της. Καθώς η McDonald’s δεν πραγματοποιεί σχεδόν ποτέ εξαγορές, η αγορά της Dynamic Yield υπογραμμίζει την επιθυμία της εταιρείας να επωφεληθεί από τη χρήση της τεχνολογίας έτσι ώστε να επεκτείνει την ανάπτυξή της στην άκρως ανταγωνιστική βιομηχανία εστιατορίων.

«Η τεχνολογία είναι ένα βασικό κριτήριο στην ταχύτητα της ανάπτυξής μας», υποστήριξε ο Easterbrook σε δήλωσή του. Ενώ συμπλήρωσε πως η McDonald’s θα επεκτείνει το ρόλο που η τεχνολογία θα παίζει στο μέλλον της εταιρείας «και την ταχύτητα με την οποία θα μπορούμε να κάνουμε πραγματικότητα το όραμά μας να δημιουργήσουμε ακόμα πιο εξατομικευμένες εμπειρίες για τους πελάτες μας».

Η McDonald’s τέσταρε την τεχνολογία της Dynamic Yield στις ΗΠΑ το 2018, και θα την εισάγει ευρύτερα φέτος στα μενού των drive-thru με το που ολοκληρωθεί η συμφωνία. Η εταιρεία σχεδιάζει επιπλέον να επεκτείνει την εν λόγω δυνατότητα και στις αγορές του εξωτερικού.

Με αυτή την συμφωνία, η McDonald’s θα γίνει η μοναδική κάτοχος της Dynamic Yield, η οποία έχει ως βάσεις της τη Νέα Υόρκη και το Τελ Αβίβ. Η αλυσίδα των 38.000 καταστημάτων θα συνεχίσει να επενδύει στην Dynamic Yield, η οποία θα παραμείνει μια ανεξάρτητη εταιρεία. Η ιστοσελίδα της Dynamic Yield αναφέρει ότι μεταξύ των πελατών της βρίσκονται εταιρείες όπως η Urban Outfitters Inc., η ΙΚΕΑ και η HelloFresh.

fortune