Μπορεί τα φώτα της δημοσιότητας αυτό το διάστημα να είναι στραμμένα σε Αλεξανδρούπολη, Καβάλα και Ηγουμενίτσα, αλλά το επενδυτικό ενδιαφέρον για το λιμάνι του Βόλου παραμένει έντονο καθώς ο σχετικός διαγωνισμός αναμένεται προς το τέλος του 2021.

Ελληνικές και ξένες εταιρείες εξετάζουν θετικά την τοποθέτησή τους στο μεγάλο λιμάνι της Θεσσαλίας, δεδομένων των σημαντικών προοπτικών που διαθέτει χάρη στην κομβικής σημασίας θέση του. Διαχρονικά το λιμάνι του Βόλου διατηρεί μια θέση μεταξύ των πέντε ελληνικών λιμένων με τη μεγαλύτερη διακίνηση εμπορευμάτων, ενισχύοντας τα τελευταία χρόνια σταδιακά τη θέση του και στον χώρο της κρουαζιέρας.

Στην πρώτη γραμμή της διεκδίκησης του λιμανιού του Βόλου αναμένεται να βρεθεί Ισραηλινή εταιρεία καθώς για το Ισραήλ θεωρείται επένδυση στρατηγικού χαρακτήρα με μεγάλες προοπτικές ανάπτυξης.

Μάλιστα λέγεται ότι το θέμα του Βόλου τέθηκε και στην πρόσφατη του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στο Ισραήλ από τον ομόλογό του Μπενιαμίν Νετανιάχου.

Τίποτα όμως δεν θεωρείται δεδομένο καθώς οι διεκδικητές αναμένεται να είναι πολλοί και ισχυροί.

Το λιμάνι του Βόλου αποτελεί πόθο και του ομίλου Goldair, ο οποίος ενδέχεται να συμπράξει με ξένα κεφάλαια για την διεκδίκησή του.

Πρόκειται για έναν από τους μεγαλύτερους παίκτες στους τομείς του τουρισμού και των μεταφορών στην Ελλάδα. Δραστηριοποιείται στις σιδηροδρομικές μεταφορές, στην παροχή υπηρεσιών μεταφορών και logistics προς τρίτους, ενώ έχει ισχυρή παρουσία στα αεροδρόμια, παρέχοντας υπηρεσίες επίγειας εξυπηρέτησης αεροσκαφών και επιβατών.

Z.H. thessaliaeconomy.gr