Αρκούσε μία διαφήμιση με πρωταγωνιστή τον Γιώργο Καπουτζίδη για να προκαλέσει τις αντιδράσεις της Εθνικής Διεπαγγελματικής Οργάνωσης Κρέατος, που έσπευσε να διαβιβάσει γραπτώς τη δυσαρέσκειά της για το λεκτικό της νέας επικοινωνίας των Cream Crackers Παπαδοπούλου στη βιομηχανία.

Η επιστολή της ΕΔΟΚ, μάλιστα, που έφερε την υπογραφή του προέδρου της, Λευτέρη Γίτσα, απευθυνόταν στην ίδια την Ιωάννα Παπαδοπούλου, ζητώντας να αποσυρθεί το σποτ καθώς «εξαπολύει επίθεση εναντίον του ελληνικού αρνιού». Αιτία ήταν το λεκτικό ενός συγκεκριμένου ποστ, στο οποίο ο ηθοποιός απευθύνεται σε εργαζόμενη που επιλέγει… αρνί για lunch break. «Αρνάκι; Σοβαρά τώρα; […] Σκόπευες να φας αρνάκι πριν από το meeting; […] Πάρε Cream Crackers Παπαδοπούλου […]», εννοώντας πως η δουλειά στο γραφείο «απαιτεί» ένα ελαφρύ γεύμα.

«Θεωρούμε χρέος μας, ως Εθνική Διεπαγγελματική Οργάνωση Κρέατος να σας επισημάνουμε ότι το αρνάκι που χλευάζεται μετ΄ επιτάσεως και με ιδιαίτερη ευκολία στο εν λόγω διαφημιστικό σποτ, όχι μόνο αποτελεί τροφή υψηλής διατροφικής αξίας, αλλά ο τρόπος με τον οποίο εκτρέφεται παραδοσιακά – και σήμερα – στη χώρα μας, χρησιμοποιείται ως παράδειγμα προς μίμηση για την υλοποίηση της ευρωπαϊκής στρατηγικής με στόχο την αειφόρο, βιώσιμη αγροτική ανάπτυξη», αναφέρει η επιστολή του κ. Γίτσα προς την κ. Παπαδοπούλου, προειδοποιώντας πως αν το σποτ δεν αποσυρθεί, η ΕΔΟΚ θα προβεί σε όλα τα νόμιμα μέσα για τη διαφύλαξη και την προστασία της φήμης του ελληνικού προϊόντος.

Τονίζει, επίσης, η επιστολή πως η ΕΔΟΚ δίνει εδώ και αρκετά χρόνια αγώνα, στο πλαίσιο ευρωπαϊκών προγραμμάτων για την αναγνώριση του αιγοπρόβειου κρέατος ως εδέσματος υψηλής διατροφικής αξίας, που έχει πολλούς και διαφορετικούς τρόπους αξιοποίησης στην κουζίνα.

Με απόσυρση του σποτ απαντά η Παπαδοπούλου

Οι δύο πλευρές φέρεται πως τα βρήκαν, με την διευθύνουσα σύμβουλο της Παπαδόπουλος να ενημερώνει τον πρόεδρο της ΕΔΟΚ πως η διαφήμιση θα αποσυρθεί νωρίτερα από ό,τι είχε προγραμματιστεί, στις 18 Οκτωβρίου, ενώ στη συνέχεια θα γίνουν οι απαραίτητες τροποποιήσεις. «Σε καμία περίπτωση η ταινία μας δεν είχε πρόθεση να θίξει ή να μειώσει τη συμβολή του αιγοπρόβειου κρέατος στην ελληνική διατροφή, πολλώ δε μάλλον να αγνοήσει την ελληνική παράδοση», απαντά με την επιστολή της κ. Παπαδοπούλου, αναφέροντας πως το γεγονός πως το σποτ παρερμηνεύθηκε από την Ένωση, θλίβει την βιομηχανία σνακ.

Χριστίνα Παπαγιάννη Foodreporter