Με το πρόγραμμα για τη νέα σεζόν να έχει κλείσει, οι μεγάλοι πάροχοι αναμένουν με ενδιαφέρον τον Σεπτέμβριο.

Και οι τρεις μεγάλοι πάροχοι διατήρησαν το περιεχόμενό τους χωρίς μεγάλες εκπλήξεις και ανακατατάξεις. Το καλοκαίρι και οι τρεις απέφυγαν την… ευθεία σύγκρουση, τακτική που στο τέλος της ημέρας θα έβγαζε ζημιωμένες μόνο τις ίδιες τις εταιρείες, καθώς τα κασέ θα ανέβαιναν σε πολύ υψηλά επίπεδα.

Βάσει στοιχείων, η Cosmote TV διατηρεί τα πρωτεία, με τους συνδρομητές το β τρίμηνο του έτους να παρουσιάζονται αυξημένοι κατά 1%, στους 647.897 από 641.578 το αντίστοιχο διάστημα το 2022. Μειωμένοι ωστόσο σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο που οι συνδρομητές διαμορφώθηκαν στους 648.531.

Η Nova έχει μπει και εκείνη δυναμικά στο τηλεοπτικό περιεχόμενο, με νέες συνεργασίες και σημαντικές συμφωνίες, έχοντας κλείσει περιεχόμενο για τα επόμενα πέντε χρόνια. Οι συνδρομητές αυξάνονται διαρκώς, ξεπερνώντας αυτή τη στιγμή τους, σύμφωνα με πληροφορίες, τους 400.000.

Η Vodafone είναι εκτός ανταγωνισμού όσον αφορά το αθλητικό περιεχόμενο, καθώς πλέον έχει ρίξει το βάρος στην ψυχαγωγία. Κάτι που απ ότι φαίνεται αποφέρει καρπούς. Αυτή τη στιγμή έχει καταφέρει να ξεπεράσει τους 180.000 συνδρομητές Vodafone TV, με στόχο σύντομα να φτάσει τους 200.000.

Cosmote TV και Nova…κονταροχτυπιούνται για τα ηνία στο αθλητικό περιεχόμενο. Το καλοκαίρι δεν υπήρχαν εκπλήξεις καθώς και οι δύο κράτησαν τα δυνατά τους χαρτιά.

Η Cosmote TV κράτησε την ΑΕΚ και τον Παναθηναϊκό, τον πρωταθλητή και τον μεγάλο διεκδικητή της προηγούμενης σεζόν ενώ έχει μέχρι το 2025 τον Ολυμπιακό.

Έχει ήδη υπογράψει με ΟΦΗ, Παναιτωλικό, Βόλο, Λαμία, τη νεοφώτιστη Κηφισιά ενώ έχει για ακόμα 2 σεζόν και συμβόλαιο για τη μετάδοση του NBA.

Οι μεγάλες ευρωπαϊκές διοργανώσεις (Champions League, Europa League, Conference League) θα μεταδίδονται και τη νέα σεζόν από την Cosmote TV. Με το συμβόλαιο να λήγει το 2024, η Cosmote θα χτυπήσει τον διαγωνισμό που θα γίνει τον Νοέμβριο, ενώ και η Nova αναμένεται να διεκδικήσει τα δικαιώματα.

Η Nova κράτησε τον ΠΑΟΚ και τον Άρη αλλά και τις υπόλοιπες ομάδες της Super League. Ωστόσο το σημαντικότερο επίτευγμα της ήταν η παραμονή της Euroleague.

Επιπλέον από πέρυσι έχει κλείσει την Premier League μέχρι το 2028, έχει κλείσει το ισπανικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου καθώς και το γερμανικό.

Η ψυχαγωγία

Η Vodafone είναι ο πάροχος που έχει ρίξει όλο του το βάρος της συνδρομητικής στη ψυχαγωγία, έχοντας κλείσει σημαντικές συμφωνίες με Disney+,  ΗΒΟ, Warner Bros και το Erflix ενώ αναμένεται να ανακοινωθούν και νέες συνεργασίες.

Σύμφωνα με τη διοίκηση, το πρώτο πεντάμηνο του έτους έχει προσθέσει 20.000 συνδρομητές, όταν το αντίστοιχο περυσινό είχε «βάλει» μόλις 3.000. Έχει ξεπεράσει τους 180.000 συνδρομητές, γεγονός που δείχνει ότι η προσήλωση στο ψυχαγωγικό κομμάτι έχει αντίκρισμα.

Η Nova έχει μπει και εκείνη δυναμικά στην ψυχαγωγία, καθώς πριν από λίγους μήνες ανανέωσε τη μακροχρόνια συνεργασία της με τη Sony Pictures Television (SPT) για τα δικαιώματα Α’ προβολής συνδρομητικής τηλεόρασης των ταινιών και των σειρών της Sony Pictures.

Χάρης Μπιτζανάκης, mononews.gr