Άκρως επαινετικό το αφιέρωμα της επιχειρηματικής εφημερίδας Deal στην θεσσαλική μπισκοτοβιομηχανία Βιολάντα. Αναφέρει σχετικά:

«Τα Τρίκαλα θεωρούνται μια πρωτοποριακή πόλη σε πολλά επίπεδα. Και αυτό δεν περιορίζεται μόνο στις νέες τεχνολογίες και τις ταχύτητες του ίντερνετ, αλλά αποτυπώνεται και στην παραγωγή. Όπου μεταξύ άλλων, τα τελευταία χρόνια ξεχωρίζει το «αστέρι» της «Βιολάντα cookies», μια βιομηχανία μπισκότων που έχει κάνει δυναμικό «μπάσιμο» στην αγορά και αισθητή την παρουσία της στα ράφια των σουπερ μάρκετ. Έστω κι αν «απέναντι» της βρίσκονται κολοσσοί του κλάδου.

Η ιστορία της ξεκινά από ένα συνοικιακό αρτοποιείο των Τρικάλων, όπου την παραγωγή αρτοσκευασμάτων και ψωμιού διαδέχθηκε η παραγωγή πρωτότυπων αλλά και παραδοσιακών γεύσεων σε κουλουράκια και μπισκότα.

Τα ηνία της Βιολάντα ανέλαβε από το 2003 ο Κωνσταντίνος Τζιωρτζιώτης, ένας Ηλεκτρονικός Μηχανικός που αποτελεί το πρώτο κλειδί για την ανοδική πορεία και την «εκτόξευσή» της.

Ένα από τα βασικά «μυστικά» του ήταν ότι πόνταρε στις σύγχρονες διατροφικές τάσεις, καλύπτοντας τις προτιμήσεις της νέας γενιάς. Μπισκότα, μπάρες και cookies βρώμης και πίτουρου, σε πολλούς γευστικούς συνδυασμούς.

Το δεύτερο ήταν η πολιτική μάρκετινγκ που ακολούθησε και το τρίτο το άνοιγμα σε ξένες αγορές. Έτσι η Βιολάντα κατάφερες μέσα σε μια τετραετία να αυξήσει τον κύκλο εργασιών της από τα 5,7 εκατ. ευρώ (το 2013) στα 12,3 εκατ. πέρυσι, καταγράφοντας σταθερά ανοδική καθαρή κερδοφορία.

Παράλληλα, όμως, πέτυχε και στο εγχείρημα της εξωστρέφειας, καθώς τα προϊόντα της «ταξιδεύουν» σε 24 χώρες του κόσμου, από τις ΗΠΑ και την Ινδία, μέχρι τη Σαουδική Αραβία, τη Ρωσία και τη Χιλή. Στέλνοντας, αν μη τι άλλο, ένα θετικό μήνυμα, που αποκτά ιδιαίτερη βαρύτητα όταν προέρχεται από την ελληνική περιφέρεια».