«Στη Food Expo 2024 είχαμε μια ολοκληρωμένη γκάμα των προϊόντων, που καλύπτει όλες τις ανάγκες της αγοράς Ho.Re.Ca. Ειδικά φέτος, παρουσιάσαμε το χαλούμι ΠΟΠ Κουρούσιης, σε συσκευασίες σταθερού βάρους 225g και 550g» αναφέρει στο FOODReporter ο Γιώργος Αντωνακάκης, Brand Manager  της «ΤΥΡΑΣ» στα Ελληνικά Γαλακτοκομεία. Επιπλέον, στην έκθεση παρουσιάστηκε και η νέα προσθήκη στο κωδικολόγιο των γιαουρτιών, το στραγγιστό γιαούρτι 5% σε συσκευασία 5kg. «Η ΤΥΡΑΣ απευθύνεται στην αγορά Ho.Re.Ca. και το 2023 ήταν μια πολύ καλή χρονιά για εμάς. Προσμένουμε να συνεχιστεί η ανάπτυξη και το 2024 για το brand αλλά και συνολικά για την εταιρεία μας» σχολίασε ο κ. Αντωνακάκης.  Όσον αφορά στα άμεσα μελλοντικά πλάνα του brand, προγραμματίζεται να μπει σε μια νέα κατηγορία προϊόντων, η οποία ανταποκρίνεται στις σύγχρονες τάσεις της αγοράς. Αναφορικά, το όραμα και ο στόχος της  Ελληνικά Γαλακτοκομεία είναι η παραγωγή και η παροχή μιας μεγάλης ποικιλίας τυροκομικών και γαλακτοκομικών προϊόντων άριστης ποιότητας και γεύσης.

Λ.Ε. thessaliaeconomy.gr (από Foodreporter, Φ. Αποστόλου)