Στους μεγάλους κερδισμένους του Ιουλίου περιλαμβάνεται το αεροδρόμιο της Σκιάθου με την επιβατική της κίνηση να έχει αυξηθεί κατά 10,2% τον Ιούλιο του 2025 σε σχέση με τον ίδιο μήνα του προηγούμενου έτους, ήτοι 162.542 επιβάτες (εσωτερικού και διεθνών πτήσεων) έναντι των 147.526 του Ιουλίου του 2024.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της fraport, η επιβατική κίνηση στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας κατέγραψε, για τον μήνα Ιούλιο του 2025, άνοδο 2,4% με τον αριθμό των επιβατών να φτάνει στους 6.570.565 επιβάτες έναντι των 6.418.536 τον Ιούλιο του 2024.

Τη μεγαλύτερη επιβατική κίνηση τον Ιούλιο του 2025 κατέγραψε το αεροδρόμιο της Ρόδος, καθώς ο αριθμός των επιβατών των διεθνών πτήσεων και των πτήσεων εσωτερικού, ήταν συνολικά 1.260.453 επιβάτες σε σχέση με τα 1.239.493, του προηγούμενου έτους τον Ιούλιο, καταγράφοντας άνοδο 1,7%. Παράλληλα, σε επίπεδο ποσοστού ανόδου, στην πρώτη θέση έρχεται η Σκιάθος. Η

Η επιβατική κίνηση στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης, τον Ιούλιο του 2025 αυξήθηκε κατά 7,9%, με τον συνολικό αριθμό των επιβατών να φτάνει τους 882.656 επιβάτες έναντι των 817.924 επιβατών του Ιουλίου του 2024.

Στους «χαμένους» του Ιουλίου του 2025 είναι το αεροδρόμιο της Σαντορίνης, καθώς ο αριθμός των επιβατών μειώθηκε κατά 11,6% τον Ιούλιο του 2025 σε σχέση με το 2024, φτάνοντας τους 450.584 επιβάτες έναντι των 509.677 επιβατών του Ιουλίου 2024. Αντιστοίχως, στο αεροδρόμιο της Σάμου, η επιβατική κίνηση τον Ιούλιο του 2025 μειώθηκε κατά 2,6%, με τον αριθμό των επιβατών να φτάνει στους 87.428 έναντι των 89.772 του Ιουλίου του 2024.

Όσον αφορά στην επιβατική κίνηση τους τελευταίους 7 μήνες, από την αρχή του έτους μέχρι τον Ιούλιο του 2025, παρουσίασε αύξηση κατά 2,1%, με τον αριθμό των επιβατών να φτάνει τους 19.520.183 έναντι των 19.119.611 επιβατών από 1/1 έως 31/7/2024.

Τα θετικά αυτά αποτελέσματα έρχονται μόλις μερικές ημέρες από την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων της θυγατρικής για το πρώτο εξάμηνο του 2025, σύμφωνα με τα οποία σημειώθηκε άνοδος 7,5% στα καθαρά έσοδα.

Πιο συγκεκριμένα, η Fraport Greece πραγματοποίησε έσοδα ύψους 215,1 εκατ. ευρώ (+14,1 εκατ. ευρώ) κατά το πρώτο εξάμηνο του 2025. Προσαρμοσμένα από συμβάσεις κατασκευής και επέκτασης που σχετίζονται με την εφαρμογή του IFRIC 12, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 11,5 εκατ. ευρώ σε 201,6 εκατ. ευρώ. Το κόστος υλικών ανήλθε σε 99,7 εκατ. ευρώ (+9,5 εκατ. ευρώ). Προσαρμοσμένο στα έξοδα που σχετίζονται με τις κεφαλαιουχικές δαπάνες βάσει της εφαρμογής του IFRIC 12, το κόστος υλικών αυξήθηκε κατά 6,9 εκατ. ευρώ σε 86,2 εκατ. ευρώ ως αποτέλεσμα των αυξημένων δαπανών καθαρισμού και συντήρησης.

Τα EBITDA έφτασαν τα 78,5 εκατομμύρια, σημειώνοντας μείωση 23,7%. Κατά την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους, αυτό επηρεάστηκε θετικά από την αποζημίωση για τις αρνητικές οικονομικές επιπτώσεις της πανδημίας του κορονοϊού (28,0 εκατομμύρια ευρώ). Τα EBIT ανήλθαν σε 45,5 εκατομμύρια, μειωμένα κατά 35,6% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Την ίδια ώρα, τα καθαρά κέρδη της θυγατρικής έφτασαν τα 4,3 εκατομμύρια ευρώ για το α’ εξάμηνο του 2025, παρουσιάζοντας μείωση 81,5%, καθώς το χρηματοοικονομικό αποτέλεσμα βελτιώθηκε κυρίως λόγω των χαμηλότερων τόκων.

Κ.Τ. thessaliaeconomy.gr