Την ολοκλήρωση της επένδυσης 18 εκατ. ευρώ με τα εγκαίνια του νέου υπερσύγχρονου εργοστασίου που πλέον αλλάζει επίπεδο την εταιρεία ΚΛΙΑΦΑΣ και την καθιστά πανελλαδικό «παίκτη» στον χώρο των αναψυκτικών και των χυμών ανακοίνωσε το Σάββατο στα Τρίκαλα η οικογένεια Σαράντη της Ελληνικά Γαλακτοκομεία.

Ο κορυφαίος γαλακτοκομικός όμιλος στην Ελλάδα που έχει το γνωστό brand Όλυμπος εξαγόρασε την ΚΛΙΑΦΑ το 2020 έναντι 1,3 εκατ. ευρώ και έκτοτε ξεκίνησε η κατασκευή της νέας υπερσύγχρονης μονάδας εμφιάλωσης στα Τρίκαλα, που αποτελεί μια από τις πλέον σύγχρονες στη ΝΑ Ευρώπη.

Πλέον, η νέα μονάδα έχει δυνατότητα παρασκευής 23.000 φιαλών την ώρα, έχει ειδική γραμμή δημιουργίας pet, τμήμα γυάλινων συσκευασιών και με 14 κωδικούς πλέον η Κλιάφας αλλάζει επίπεδο, «πατώντας» στο δίκτυο της Όλυμπος, καθώς τα αναψυκτικά της θα ταξιδεύουν σε όλη την Ελλάδα αλλά σταδιακά και στο εξωτερικό.

Όπως τόνισαν τα στελέχη της εταιρείας, ο στόχος είναι σε βάθος τριετίας τα αναψυκτικά ΚΛΙΑΦΑ να διεκδικήσουν διψήφιο μερίδιο αγοράς, ενώ δυναμικά θα διεκδικήσουν μερίδια και στον κλάδο HORECA. Ήδη τα προϊόντα της ΚΛΙΑΦΑ υπάρχουν στα περισσότερα καταστήματα των μεγαλύτερων retailer της χώρας, ενώ ανοίγεται σταδιακά και στις διεθνείς αγορές, έχοντας ήδη παρουσία σε Γερμανία, Ολλανδία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Ρουμανία και Αλβανία. Στόχος είναι η σταδιακή είσοδος στις αγορές ΗΠΑ, Αυστραλίας και Κίνας, αφού καταγράφεται ενδιαφέρον για συνεργασία από μεγάλους εμπορικούς εισαγωγικούς οίκους.

Η ΚΛΙΑΦΑΣ σε τέσσερα χρόνια συμπληρώνει 100 χρόνια ζωής, καθώς ιδρύθηκε το μακρινό 1926 από τον Θεόδωρο Κλιάφα. Έχει εξαιρετική φήμη στη Θεσσαλία, συνδυάζοντας οικογενειακή παράδοση με τεχνολογική καινοτομία, ενώ πλέον θα ανοιχτεί ευρύτερα σε όλη τη χώρα. Βυσσινάδα, λεμονάδα, πορτοκαλάδα, διάφοροι χυμοί, αλλά και η Bibi Cola που αποτελεί το πιο καινούριο προϊόν συμπληρώνουν το παλμαρέ της εταιρείας.

Η θεσσαλική επιχείρηση χάρη στην ασηπτική τεχνολογία εμφιάλωσης που διαθέτει η νέα γραμμή του εργοστασίου, σε συνδυασμό με την υψηλή τεχνογνωσία της εταιρείας, είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα με προϊόντα χωρίς τη χρήση συντηρητικών. Η γκάμα των προϊόντων που παράγει η ΚΛΙΑΦΑ περιλαμβάνει όλες τις κλασσικές γεύσεις αναψυκτικών: πορτοκαλάδα, λεμονάδα, βυσσινάδα, γκαζόζα και σόδα με ανθρακικό, πορτοκαλάδα και λεμονάδα χωρίς ανθρακικό, πορτοκάλι, λεμόνι και βύσσινο χωρίς ζάχαρη, καθώς και την BiBi cola σε κλασσική και zero.

Η εγκατάσταση και τα προϊόντα της πληρούν τα πιο σύγχρονα standard ποιότητας και έχουν λάβει τις πιστοποιήσεις ISO 9001:2015, HACCP, ISO 22000:2018, BRC και IFS. Παράλληλα, τα προϊόντα ΚΛΙΑΦΑ έχουν διακριθεί σε διεθνές επίπεδο, στο πλαίσιο του διαγωνισμού Superior Taste Awards 2022. Πρόκειται για βραβεύσεις που φέρουν τη σφραγίδα εγκυρότητας του Διεθνούς Ινστιτούτου Γεύσης, του κορυφαίου ανεξάρτητου οργανισμού για την προώθηση και αναγνώριση τροφίμων και ποτών ανώτερης γεύσης.

Σήμερα, οι καταναλωτές μπορούν να βρουν τα προϊόντα ΚΛΙΑΦΑ στα ράφια των καταστημάτων των μεγαλύτερων retailer της χώρας, ενώ στόχος της εταιρείας είναι η περαιτέρω ανάπτυξη των πωλήσεων της στις αγορές λιανεμπορίου και HORECA πανελλαδικά. Ταυτόχρονα, η ΚΛΙΑΦΑ ανοίγει τα φτερά της και στις διεθνείς αγορές: τα πρώτα, σταθερά βήματα έχουν γίνει ήδη στις αγορές Γερμανίας, Ολλανδίας, Βελγίου, Βουλγαρίας, Ρουμανίας και Αλβανίας, όπου σημειώνεται πολύ θετική αποδοχή, ενώ στα άμεσα σχέδια της εταιρείας είναι η είσοδος στις αγορές ΗΠΑ, Αυστραλίας και Κίνας, αφού καταγράφεται ενδιαφέρον για συνεργασία από μεγάλους εμπορικούς εισαγωγικούς οίκους.

Το νέο εργοστάσιο απασχολεί περίπου 60 άμεσα εργαζόμενους, ενώ συνολικά πλέον ο όμιλος Σαράντη απασχολεί –σε Ελλάδα και εξωτερικό– 1.590 εργαζόμενους.

Λ.Ε. thessaliaeconomy.gr (με πληροφορίες από Χάρη Σκουμπούρη businssdaily.gr)